Beste Ethias,
Zoals altijd wijzigen ze de bedragen en communiceren ze erg moeilijk met de klanten, wat de relatie tussen de klant en Ethias altijd bemoeilijkt,
Elke maand moet ik zelf mijn werkloosheidsbewijs opsturen, hen bellen en vragen om het geld op Records Krediet rekening te storten, Ik ben niet op de hoogte gebracht van de wijziging van het bedrag. Op 3/11/2025 heb ik hen een e-mail gestuurd om de situatie te verduidelijken, maar ik heb geen antwoord gekregen. Er is geen respect voor de klanten,
Ik stuur het document altijd op de eerste dag van elke maand of een dag eerder. als ik niet persoonlijk bel, betalen ze niet aan Record Credits. Ik vind deze manier van werken niet normaal. Neem mensen in dienst als u dat nodig heeft om klanten en hun behoeften te beantwoorden. Dit geld komt niet van u, maar uit een speciaal fonds van de overheid, en u speelt met het geduld van trouwe klanten,
Zoek een compromis tussen de klant en Ethias, ik vraag geen extra geld of iets anders, alleen respect voor de klanten, zoals dat in 2025 normaal
grts,
Ilie (Ylly)
Bijlage:
-zie bijlage