Terug

Select ongevraagd aanrekenen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

K. D.

Naar: bol.com

09/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik heb zelf nooit bewust select aangeschaft, ook te zien op factuur overzicht waar er uit het niets/niet gecombineerd met een order plots select wordt aangerekend in 2023. Nu plots 2024 terug vraag tot betaling terwijl er volgend de bol.com website weederom 11.99 werd afgeschreven Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. Het select wil ik asap cancellen en nooit meer aan deel nemen. Dit zijn gewoon maffia praktijken

Berichten (1)

bol.com

Naar: K. D.

10/09/2024

Goedemorgen,Bedankt voor het doorgeven.Ik ga de financiële afdeling vragen de factuur te sluiten.Met vriendelijke groet,NatalyaVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: maandag 9 september 2024 21:15Aan: webcare webcare@bol.comOnderwerp: Select ongevraagd aanrekenen‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform