Terug

Select niet stop te zetten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. C.

Naar: bol.com

07/05/2025

Beste, Ik had via Cera - een half jaar gratis Select. Op zich heb ik daar nooit gebruik van gemaakt. Weliswaar heb ik meerdere keren op mijn account gecontroleerd of ik dit kon stopzetten. Naargelang de instructies moet je via Mijn Bol => Select aanklikken, en zou het daar moeten stop te zetten zijn. Desondanks (zie bijgevoegde) was het nergens mogelijk om dit stop te zetten. En lijkt het foutief dat je eigenlijk geen Select meer hebt. Na het merken dat de eerste betaling nu uitgevoerd is, heb ik contact opgezocht met Bol.com hulp. Zij hebben dit nu stopgezet, maar ik heb nog een jaar dit abonnement waar ik niets mee ben. Naargelang dat Bol.com zo een IT-speler is, maar het toch onmogelijk maakt om stop te zetten via Mijn Bol (desondanks info op de website) lijkt me dit niet correct. Hierdoor is de foutieve interpretatie van Bol.com misleidend. Graag had ik het abonnement per direct stopgezet. Alsook is het belangrijk voor andere mensen, dat het duidelijk kan stopgezet worden op uw account zelf (zie foto), zonder foute info dat je eigenlijk nog geen Select klant bent....

Berichten (3)

bol.com

Naar: R. C.

07/05/2025

Goedemiddag Rita, Bedankt voor je bericht. We nemen de klacht in behandeling. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 7 mei 2025 12:31 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Select niet stop te zetten ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

R. C.

Naar: bol.com

08/05/2025

Beste, Ik ben gisteren telefonisch gecontacteerd met bevestiging dat Select per direct stopt. Kunnen jullie dit nog even bevestigen via dit kanaal aub? Bedankt

bol.com

Naar: R. C.

08/05/2025

Goedemiddag, Bedankt voor het doorgeven. Het select abonnement is inderdaad wél opgezegd nu. Echter, het klantaccount staat wel op een andere naam dan Rita. Wellicht is dit de partner. Met vriendelijke groet, Natalya Klachtensites – Service operations Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 8 mei 2025 10:16 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Nieuw bericht van RITA C ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform