Terug

Select cadeau sparen 2024

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. S.

Naar: bol.com

14/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Beste, Ik maak bij Bol.com gebruik van het select lidmaatschap. Dit geeft oa als voordeel dat je met je aankopen kunt cadeau-sparen. Dwz. dat je met je aankopen select punten verdient, die je - mits het bereiken van een aantal punten (de drempel is 60 punten) - kunt omruilen in tegoed bonnen voor aankopen bij bol. De laatste tegoed bon (van 12.5 euro) heb ik op 2 januari 2025 ontvangen. Deze tegoedbon had ik verdiend met aankopen die voor de datum van 2 december 2024 gebeurd zijn, vermits de punten pas toegekend worden als de retourtermijn verstreken is. Na 2 december heb ik nog 8 aankopen gedaan in december 2024, waarvoor ik 259 select punten verdiend heb. In de loop van de maand januari 2025 heb ik in het overzicht van de select punten uit 2024 deze punten geleidelijk aan zien vrijkomen na de retourtermijn. MAAR deze punten zijn nooit omgezet geweest door Bol in een voorstel van Cadeau sparen: ik heb geen mails hierover ontvangen (niet in mijn inbox en niet in de junk mail) om de gespaarde punten om te zetten in een tegoed bon. Ik heb hierover meerdere malen contact gehad met de klantendienst van Bol, zowel telefonisch als via mail. Men beloofde mij meermaals een antwoord, doch ofwel kreeg ik een vraag terug, ofwel verwezen ze de klacht door naar het bol. hoofdkantoor, wat zo goed neerkomt als een doofpot operatie vermits ik hier nooit antwoord van gekregen heb. De info is bij de klantendienst van Bol terug te vinden onder de case nummer 211259613. Echter stelt de Bol procedure dat de select punten van 2024 slechts geldig zijn tot einde februari 2025. Daarom graag tegen 17/02/2025 een positief antwoord waarin bol eindelijk zijn engagementen zou nakomen. Met vriendelijke groeten, Philippe Schotte 0477723008 bepschot@skynet.be

Berichten (3)

bol.com

Naar: P. S.

14/02/2025

Goedemiddag, Bedankt voor het doorgeven. We gaan in overleg met de juiste afdeling en we komen hierop terug bij de klant. Met vriendelijke groet, Natalya Klachtensites – Service operations Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 14 februari 2025 16:45 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Select cadeau sparen 2024 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

P. S.

Naar: bol.com

16/02/2025

hallo, ik heb van jullie de info ontvangen dat het volgende (6de) select cadeau pas op 1260 punten zou volgen, wat vreemd is omdat de eerste 5 cadeaus binnen de 900 punten in totaal vielen. Het minste wat we kunnen vaststellen, is dat jullie select spaar-reglement heel ontransparant is, en dat ik als consument in het duister tast. Advies: graag op voorhand duidelijk communiceren wanneer er een select cadeau te verdienen valt. Immers, er zijn, naast mezelf, nog andere ontgoochelde klanten door de verwachtingen die jullie met dit spaar programma creëren. Philippe Schotte

bol.com

Naar: P. S.

17/02/2025

Goedemiddag, Bedankt voor het doorgeven. We hebben het volgende aan de klant geïnformeerd: “klant heeft 5e cadeau verdiend (Dat is 900 pt). Het 6e cadeau is er dus niet, ondanks dat de klant voor 259 punten aankopen heeft gedaan. 1260-900 = 360. Dus een volgend cadeau was niet bereikt, de punten zijn wel omgezet.” Met vriendelijke groet, Natalya Klachtensites – Service operations Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zondag 16 februari 2025 20:30 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Nieuw bericht van PHILIPPE S ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform