In 2023 bestelde ik een item via Bol.com. Door een listige manier van verwerken van de bestelling bleek een vinkje aangekruist te zijn om een Select abonnement te nemen bij de bestelling. Ik heb onmiddellijk geprobeerd dit te annuleren omdat ik dit abonnement helammal niet wou. Dit bleek pas na een maand mogelijk. Nadien heb ik gezocht op de website hoe ik dit kon opzeggen, het blijkt echter onvindbaar of zo goed verstopt dat je er gewoon niet van af raakt. Bovendien is dit nu blijkbaar automatisch verlengd. Als ik contact neem met de klantendienst krijg je een chatbot met enkel onzinnige antwoorden. Een medewerker van vlees en bloed is quasi onmogelijk te pakken te krijgen. De online klantendienst verwijst enkel naar de betreffende pagina van mijn account, maar nogmaals, daarin vinden hoe ik het opgedrongen abonnement kan stopzetten is een onmogelijke opgave. Deze praktijken zijn gewoon bedrieglijk !! Ik wil ervan af.