Terug

Select abonnement opgedrongen en niet te annuleren.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. F.

Naar: bol.com

30/05/2024

In 2023 bestelde ik een item via Bol.com. Door een listige manier van verwerken van de bestelling bleek een vinkje aangekruist te zijn om een Select abonnement te nemen bij de bestelling. Ik heb onmiddellijk geprobeerd dit te annuleren omdat ik dit abonnement helammal niet wou. Dit bleek pas na een maand mogelijk. Nadien heb ik gezocht op de website hoe ik dit kon opzeggen, het blijkt echter onvindbaar of zo goed verstopt dat je er gewoon niet van af raakt. Bovendien is dit nu blijkbaar automatisch verlengd. Als ik contact neem met de klantendienst krijg je een chatbot met enkel onzinnige antwoorden. Een medewerker van vlees en bloed is quasi onmogelijk te pakken te krijgen. De online klantendienst verwijst enkel naar de betreffende pagina van mijn account, maar nogmaals, daarin vinden hoe ik het opgedrongen abonnement kan stopzetten is een onmogelijke opgave. Deze praktijken zijn gewoon bedrieglijk !! Ik wil ervan af.

Berichten (1)

bol.com

Naar: L. F.

30/05/2024

Goedemorgen Lucas,Bedankt voor je bericht. Spijtig om te vernemen dat het niet lukt om het Select abonnement stop te zetten. Ik ga ervoor zorgen dat het Select abonnement wordt stopgezet en de openstaande Select factuur wordt afgeschreven.Met vriendelijke groet,Chantal van bol


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform