Terug

Seizoenskorting

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

03/05/2024

Beste,Op 4/4/24 boekte ik een vlucht voor 4 personen naar Cancun heen en terug. Volgens jullie website kon ik een reductie van 10% ontvangen mits de kortingscode TF24 in te voeren. Ik heb de reservering uitgevoerd volgens de richtlijnen op jullie website, inclusief het invullen van de kortingscode. Bij betaling op het einde van de procedure merk ik echter dat de reductie van 10% niet toegepast werd. Ik heb dit gemeld aan jullie diensten op 12/4/2024 per aangetekend schrijven, maar kreeg tot vandaag geen reactie. Mag ik vragen de korting (= € 336,-) zo snel mogelijk over te schrijven op mijn bankrekening zoals gevraagd in mijn brief. Anders zal ik verdere stappen zetten om mijn rechten te vrijwaren en de korting alsnog te ontvangen.

Berichten (2)

TUI Belgium - TUIfly

Naar: L. M.

03/05/2024

Live Happy Live Happy Bekijk in je browser.Beste,We hebben uw mail goed ontvangen van 03/05/2024.Helaas kunnen we de klacht niet behandelen aangezien ons afdeling klachten afhandelen na de afreis.Wij nodigen meneer Martens uit voor informatie van zijn reservering contact op te nemen op het nummer +32 2 7178660In de hoop u met deze informatie van dienst te zijn.Met vriendelijke groeten.IsabelleComplaint department.Voor Tuifly Belgium nv DO NOT EDIT BELOW THIS LINE -------------------------------- [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden]         [:test-aankoop.be/klagenrivacy][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]PRIVACY

TUI Belgium - TUIfly

Naar: L. M.

07/05/2024

Live Happy Live Happy Bekijk in je browser.Beste klant,Wij bevestigen de goede ontvangst van uw mail.Wij kunnen uw klacht nog niet behandelen aangezien u nog moet afreizen.Voor verdere informatie of wijzigingen verwijzen wij u graag door naar het Customer Service Center.Alle informatie kan u vinden via deze pagina's - Tui'¯'¯'¯'¯'¯ '¯ s:www.tui.be/nl/contact- TUIfly s:www.tuifly.be/nl/contactWij hopen u met deze informatie van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groeten.PascaleComplaint department. DO NOT EDIT BELOW THIS LINE -------------------------------- [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden]         [:test-aankoop.be/klagenrivacy][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]PRIVACY


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform