Geachte,Ik heb een internetabonnement bij Telenet. De maximum downloadcapaciteit van dit abonnement bedraagt 150 gigabyte op maandbasis. Normaal ruim voldoende, maar af en toe ook niet (soms koop ik data bij). Een tweetal dagen voordat de datateller gereset werd viel ik terug op smallband (max download capaciteit van 1 mbps). Geen probleem, immers dit was volgens het contract dat ik met Telenet overeenkwam. De reset (en het einde van smallband) had moeten plaatsvinden van zaterdag 4 februari op zondag 5 februari. Dit is niet gebeurd en ik surf nog steeds aan een onbruikbare snelheid. Dit heeft nefaste gevolgen voor mij. Ik kan mijn werk niet doen terwijl mijn werkgever thuiswerk van mij eist. Immers, zij dragen bij aan de kosten van mijn internetabonnement. Er kan dus perfect geëist worden dat ik van thuis uit werk (hetgeen nu niet mogelijk is). Voor mijn vrouw stelt zich hetzelfde probleem. Wij zijn natuurlijke reeds door onze mobiele databundel heen. Ik pendel uit noodzaak momenteel 40 kilometer naar mijn ouders om van daaruit te kunnen werken. Dat kost natuurlijk geld.Ik heb al verschillende malen geprobeerd contact op te nemen met Telenet. Telefonisch, whatsapp, messenger en het contactformulier op mijn telenet. Ik heb zelfs regelmatig het forum 'netweters' geraadpleegd waaruit blijkt dat ik niet de enige ben met dit probleem. Bovenstaande acties hebben helemaal niets uitgehaald. Het is echt wel welletjes geweest. Dat is het al even. De maandelijkse factuur interesseert mij al niet meer, ik verlies namelijk veel meer tijd en geld door het niet beschikbaar zijn van mijn internetverbinding. Ik wil vooral dat dit ongemak asap verholpen word. Mvg,W.S.