Terug

Screens nooit goed gewerkt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: WINSOL

27/08/2023

Beste,Ongeveer 1 jaar geleden lieten we screens van winsol plaatsen. 2 van de 4 werkten van in het begin niet goed en met momenten helemaal niet. Ze gaan soms niet meer omhoog of omlaag en de doek hangt altijd slap te bengelen.1 van de 2 maakt nu ook vreemde piepende geluiden die alles behalve gezond klinken.Er zij reeds enkele keren mensen komen kijken, telkens met maanden wachttijd tussen en zonder resultaat. De laatste keer was 3 april. Toen werd er gezegd dat men een nieuwe motor eenheid diende te bestellen onder garantie. Ze hebben toen 4 dagen opgegeven dat ze misschien zouden komen maar zijn nooit opgedaagd en hebben niets laten weten. Ondertussen hebben we reeds meermaals via verschillende kanalen contact proberen opnemen, zonder resultaat. Tijdens het laatste telefonisch contact vielen ze weer helemaal uit de lucht en zeiden ze dat ze het in orde gingen brengen, maar we zijn opnieuw weken later zonder nieuws… Het sleept al meer dan een jaar aan. We worden aan het lijntje gehouden. De screens hebben nooit goed gewerkt en dit is zeer vervelend, aangezien het net de screen betreft die toegang tot ons terras verleent. We hebben aldus al 2 zomers ons terras niet naar behoren kunnen gebruiken.Graag zagen wij asap een oplossing!

Berichten (2)

WINSOL

Naar: J. L.

31/08/2023

Beste,Als verantwoordelijke voor onze directe verkoop en mede dankzijn het vertrek van onze back-office medewerker hebben wij geen toegang meer tot jullie systeem.Zou het mogelijk zijn me de log-in gegevens door te sturen zodat we deze klant correct kunnen behandelen en opvolgen.Alvast bedank!Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards[s:updates.winsol.eu/Signatures/Winsol_Avatar.png]Jurgen Himschoot'ƒ'ƒDirector Sales Domestic MarketsT: +32 9 244 61 40'ƒ'ƒM: +32 496 52 74 56E-mail: jurgen.himschoot@winsol.eu'ƒ'ƒwww.winsol.euKortrijksesteenweg 1236, 9051 Sint-Denijs-Westrem'ƒ'ƒBelgie/Belgique

WINSOL

Naar: J. L.

31/08/2023

Beste,Als verantwoordelijke voor onze directe verkoop en mede dankzijn het vertrek van onze back-office medewerker hebben wij geen toegang meer tot jullie systeem.Zou het mogelijk zijn me de log-in gegevens door te sturen zodat we deze klant correct kunnen behandelen en opvolgen.Alvast bedank!Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards[s:updates.winsol.eu/Signatures/Winsol_Avatar.png]Jurgen Himschoot'ƒ'ƒDirector Sales Domestic MarketsT: +32 9 244 61 40'ƒ'ƒM: +32 496 52 74 56E-mail: jurgen.himschoot@winsol.eu'ƒ'ƒwww.winsol.euKortrijksesteenweg 1236, 9051 Sint-Denijs-Westrem'ƒ'ƒBelgie/Belgique


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform