Terug

Scooter dat niet goed werkt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. M.

Naar: la souris

02/10/2024

Best Ik kocht een nieuwe scooter bij la souris in april 2024 pas in 5juni kunnen inschrijven en aan gekregen nu van in beging niks dan last mee en telkens binnen gedaan gister haal ik hem op handen van alles vervangen maar nu weer de zelfde probleemen en mijn wiel sta los en zo kan ze niet bereiken en nemen niet op zou graag klacht in dienen hoe kan ik dat doen al vast bedankt

Berichten (2)

Bemiddeling door Testaankoop 02 oktober 2024

la souris

Naar: P. M.

05/10/2024

Beste Peeters Monique, Wat vervelend dat je veel problemen hebt met jouw scooter! Ik zie dat je inmiddels in contact bent met onze vestiging in Antwerpen. Ik ga er dan ook vanuit dat jouw klacht wordt opgelost. Mochten we toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag. -- Met vriendelijke groet, ViolaManager Klantenservice +31 85 303 33 45 info@lasourisscooters.nl www.lasourisscooters.nl Alkmaar Almere Alphen aan den Rijn Amstelveen Amsterdam Antwerpen Apeldoorn Arnhem Breda Den Haag Doetinchem Eindhoven Enschede Groningen Haarlem Hilversum Leuven Maastricht Rotterdam Tilburg Utrecht Venlo Dit bericht en elke eventuele bijlage is uitsluitend voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijke informatie bevatten. Indien u niet de geadresseerde bent mag u dit bericht en de bijlage niet kopiëren of aan derden ter inzage geven of verspreiden. U wordt verzocht de afzender hiervan onmiddellijk op de hoogte te stellen en het bericht te vernietigen. Op 2 oktober 2024 om 12:32:19 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [X5YM6G-WW3EG]

la souris

Naar: P. M.

06/10/2024

Hallo Klachten, Wij horen graag wat gebruikers van onze klantenservice vinden. Neem even de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden door op een van de twee onderstaande links te klikken: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hier is een herinnering over waar deze aanvraag over ging: Viola (La Souris) 5 okt 2024 10:23 CEST Beste Peeters Monique, Wat vervelend dat je veel problemen hebt met jouw scooter! Ik zie dat je inmiddels in contact bent met onze vestiging in Antwerpen. Ik ga er dan ook vanuit dat jouw klacht wordt opgelost. Mochten we toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag. -- Met vriendelijke groet, ViolaManager Klantenservice +31 85 303 33 45 info@lasourisscooters.nl www.lasourisscooters.nl Alkmaar Almere Alphen aan den Rijn Amstelveen Amsterdam Antwerpen Apeldoorn Arnhem Breda Den Haag Doetinchem Eindhoven Enschede Groningen Haarlem Hilversum Leuven Maastricht Rotterdam Tilburg Utrecht Venlo Dit bericht en elke eventuele bijlage is uitsluitend voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijke informatie bevatten. Indien u niet de geadresseerde bent mag u dit bericht en de bijlage niet kopiëren of aan derden ter inzage geven of verspreiden. U wordt verzocht de afzender hiervan onmiddellijk op de hoogte te stellen en het bericht te vernietigen. Klachten 2 okt 2024 14:32 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [X5YM6G-WW3EG]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform