Terug

Scooore.be wil niet uitbetalen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. A.

Naar: NATIONALE LOTERIJ

27/12/2022

Beste, Op 17/12/22 heb ik een zesvoudige weddenschap geplaatst op scooore.beVan de zes gespeelde wedstrijden was er 1 fout waardoor mijn weddenschap verloren was. Deze wedstrijd werd echter ten onrechte als fout gerekend. Deze wedstrijd werd namelijk afgewerkt in helften van 30 minuten ipv de gebruikelijke 45 minuten.Zoals het wedreglement voorschrijft (terug te vinden op de website van de nationale loterij) zou deze wedstrijd ongeldig moeten verklaard worden omdat er een formatwijziging heeft plaatsgevonden. Ik ben zelf lid van een wed community op facebook en daar heb ik kunnen vaststellen dat ALLE andere bookmakers deze wedstrijd ongeldig hebben verklaard zoals de regels het ook voorschrijven.Aangezien de rest van mijn weddenschap wel juist was moet scooore mijn winsten alsnog uitbetalen minus de ongeldige wedstrijd. Dat is tot op heden niet helaas niet gebeurt.Ik heb verschillende keren telefonisch contact opgenomen. Daar werd ik steeds doorverwezen naar het contactformulier. Dat contactformulier heb ik een vijf tal keren verstuurd verspreid over een periode van 10 dagen. Geen enkel keer heb ik daar respons op gekregen. Het lijkt alsof mijn berichten worden genegeerd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform