Terug

Schuldsaldoverzekering krijg ik niet vrij

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. N.

Naar: KBC Verzekering

02/02/2019

In 2007 sloot ik bij KBC een life home plan af voor het sparen van de schuldsaldoverzekering.Nu heb ik deze nodig omdat ik bij Argenta een lening ben aangegaan voor het bouwen van een huis in België. Dus 2 Belgische banken en bouw van huis ook in België. Nu blijkt dat ik deze niet vrij kan krijgen omdat ik momenteel woonachtig ben in Nederland.KBC zegt dat dat het beleid is van hen en stelt voor om een nieuwe schuldsaldoverzekering te openen voor de periode dat ik nog woonachtig ben in Nederland. Het life home plan zou ik enkel vrij krijgen vanaf ik in België woon.Ik vindt dat niet normaal...Hier staat ook niets van in het contract dat vroeger werd afgesloten en ik heb hierover nooit bericht gehad.

Berichten (1)

KBC Verzekering

Naar: J. N.

02/02/2019

Geachte mevrouw,Geachte heer,Bedankt voor je mail. Deze mailbox is echter niet meer in gebruik.Gelieve je vraag aan ons te bezorgen via het onlineformulier dat je kan vinden op onze KBC website.Met vriendelijke groeten.Je KBC Team.Madame,Monsieur,Merci pour votre mail. Cette mailbox n'est toutefois plus en service.Veuillez nous envoyer votre question via le formulaire de contact disponible sur notre site KBC.Veuillez agréer, Madame, l’expression de nos sentiments les meilleurs.Votre Équipe KBC.Sehr geehrte Dame,Sehr geehrter Herr,vielen Dank für Ihre E-Mail! Diese Mailbox wird jedoch nicht mehr benutzt.Bitte stellen Sie Ihre Frage über das Onlineformular, das Sie auf der KBC-Website finden.Mit freundlichen Grüßen.Ihr KBC-Team.Dear Sir/Madam,Thank you for your e-mail. This mailbox is no longer in use.Please send us your questions by completing the online form on our KBC website.Yours truly,Your KBC Team.KBC-TelecenterTel. + 32 78 152 153 (N)Tel. + 32 78 152 154 (F,D,E)Fax + 32 3 283 29 50www.kbc.be/stel-je-vraagKBC Bank NV, KBC-Telecenter (ANTtoren - TEL)Schoenmarkt 35, 2000 Antwerpen, BelgiëKBC-Telecenter is bereikbaar alle werkdagen van 8 tot 22 uur, op zaterdag van 9 tot 17 uur.KBC-Telecenter est ouvert tous les jours ouvrables de 8h00 à 22h00 et les samedis de 9h00 à 17h00.KBC-Telecenter ist werktags von 8:00 bis 22:00 Uhr und samstags von 9:00 bis 17:00 Uhr geöffnet.KBC Bank NV, Havenlaan 2, 1080 Brussel, België, BTW BE 0462.920.226, RPR BrusselEen onderneming van de KBC-groep Disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform