Beste , Ik bestelde reeds een aantal zaken bij T&T-design zoals , onze sofa ( 3-zit), 2 tuinstoelen, de New Airless set en de Kookset van maar liefst €1400.Bij de eerste levering, de levering van onze sofa om precies te zijn, liep het al volledig fout.De leverancier arriveerde op het afgesproken adres en dit zonder bancontacttoestel. Dit was zogezegd op voorhand vermeld geweest dat de de betaling cash of via cheque moest gebeuren... Helaas waren wij hiervan absoluut NIET op de hoogte! Bijgevolg stonden we daar met onze betaalkaart in de hand en kregen wij te horen dat dit niet mogelijk was.Er werd dan naar 'het bureau' gebeld en gaf men het volgende antwoord: Euhm, dat was op voorhand gezegd geweest en als ze niet kunnen betalen, terug opladen en alles terug meenemen, heel jammer dan! Qua klantenservice al een zeer onprofessioneel antwoord als u het mij vraagt en probleemoplossend denken was blijkbaar allesbehalve aan de orde..Mijn vriend heeft toen alles in het werk gesteld om alsnog de bank te kunnen contacteren, waarbij iemand ons buiten zijn/haar werkuren nog heeft willen helpen om deze cheque rond te krijgen. Dat noem ik pas klantenservice!Mijn vriend is naar daar gevlogen om deze cheque te gaan ophalen om dan in allerijl terug te racen naar huis om dan nog te horen te krijgen dat het niet veel langer had moeten duren want dat ze uiteraard niet konden blijven wachten hé..Met alle respect maar indien er van uw uitwegen deftig gecommuniceerd zou worden, hadden we om te beginnen al niet in deze situatie gezeten..De leveringen die daarop volgde verliepen iets vlotter, er werd wel pas last minute via sms verwittigd dat ze de daaropvolgende dag zouden langskomen en dat dit dan maar in de planning moet passen. Deze sms is afkomstig van een 'no-reply' nummer, waarop niet te antwoorden valt.Wat gedaan als het niet uitkomt om welke reden dan ook ?Geen keuze dan of..?Terwijl er op de website in het lang en in het breed beweerd wordt dat er ALLES aan gedaan wordt om zich zo flexibel mogelijk op stellen naar de klant toe... Dit mag je met een hele grote korrel zout nemen!Vorige week werd dit dan ook zwart op wit nogmaals bewezen. Zo kreeg mijn vriend maandag een sms waarin vermeld werd dat ze de volgende dag ( dinsdag 15/10/2019 ) tussen 6:39H en 08:39H zouden komen leveren. Mijn vriend heeft dit dan ook doorgegeven aan mij en ik ging ervan uit dat de levering in de avond zou plaatsvinden. Dit was een miscommunicatie onder ons voor alle duidelijkheid.Aangezien dit voor ons financieel op dat ogenblik onmogelijk was, dacht ik via mail hen hierover in te lichten, uitstel te vragen en een nieuwe datum te kunnen vastleggen. Na mijn werk wist ik toch dat ik telefonisch hoogstwaarschijnlijk niemand meer zou kunnen bereiken vandaar dat ik hen via een andere weg trachtte te bereiken. ( Ik heb op deze mail trouwens nooit een antwoord ontvangen)Aangezien het zo kort dag was, had ik dus zeker ook de intentie hen telefonisch te contacteren en de situatie te schetsen van zodra ze zouden openen of van zodra er iemand op bureau aanwezig zou zijn.Met alle goede wil van de wereld heb ik hier helaas zelfs de kans niet toe gekregen.Dinsdagochtend om maar liefst 06:30H werden wij uit ons bed gebeld door de T&T-design leverancier, die oftewel zelf een ENORM ochtendhumeur had ( hoe kan dit ook anders???!!!) oftewel gewoon van nature zo arrogant en onbeschoft is.Ik opende mijn raam om te vragen waarmee ik meneer misschien kon helpen, wat er juist aan de hand was. ( Ik was mij van geen kwaad bewust en had allesbehalve een levering van T&T verwacht op dat moment van de dag...) Ik had dan ook misbegrepen dat de levering ’s avonds zou plaatsvinden.Ik verontschuldig mij naar meneer toe en zeg : ‘Zo vroeg meneer? Ik had u eigenlijk vanavond pas verwacht, sorry!’Waarop ik botweg als antwoord kreeg: ‘Ja mevrouw, wa had u nu gedacht! ’S Avonds wordt er niet meer geleverd, da spreekt toch voor zich?! ’S Avonds werken wij nimmeer zenne..’Waarop ik antwoord: ‘ Nogmaals excuseer ik mezelf en zeg ik dat ik daar niet van op de hoogte ben hoe zij werken en hun planningen eruit zien, maar dat ik vrij tot zeer vaak avondleveringen krijg bij mij aan huis. Zelfs tot 23u ’s avonds met momenten, maar bon .. zij werken duidelijk met een ander systeem? ( als u dat al een systeem kan noemen )Zijn antwoord hierop was: ‘ Wat is het probleem nu eigenlijk, u bent toch wakker e?!’Ik probeer hier niet op in te gaan en blijf beleefd! Ik vertel hem dan ook dat het door omstandigheden helaas onmogelijk is om deze grote som nu te betalen. Ik zeg hem ook dat ik hierover een mail heb gestuurd en gevraagd heb voor uitstel omwille van diezelfde reden.Waarop meneer heel boos wordt, de dozen bij elkaar graait, de bestelbon in de brievenbus ramt en al mompelend en vloekend terugkeert naar zijn bestelwagen. ( Het is altijd hetzelfde en dit en dat en zus en zo..)Ik was helemaal van slag, sloot met een enorm slecht gevoel opnieuw mijn raam en ging half in shock mijn vriend wakker maken om hem in te lichten wat er zonet gebeurd was.Wanneer ik boven kwam en hem hierover aansprak ging plots de telefoon. Mijn vriend neemt op en ik hoor aan de andere kant van de lijn opnieuw geroep en getier.Mijn vriend heeft dan ook vriendelijk bedankt voor dit verwijtende gesprek net bij het ontwaken...Bijgevolg kreeg ik de telefoon in mijn hand geduwd en begon het verhaaltje opnieuw.Ja .. mevrouw.. vindt u dat normaal u mij zomaar wegstuurt?! Waarop ik antwoord: ‘Meneer, ik heb u helemaal niet weggestuurd, u bent zelf in volledige furie al stampvoetend naar uw camionette vertrokken, nadat u de bon in mijn brievenbus heeft ‘gegooid’. Voor een dialoog was er weinig ruimte want meneer bleef maar doorrazen.