Terug

Schoonmaak

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. V.

Naar: Huswell

28/09/2024

Ik boek in blankenberge een penthouse met 2terrassen. Bij aankomst hetvolgende: Toilet met plas pipi eronder,stank als gevolg,stof op de luster in de woonkamer,parlefoon op 10e verdieping werkt niet,met 1 sleutel moest ik telkens naar beneden om de deur te openen,buitenkussens met vogelpoep op,in de kussenbak vol vuil zodat de kussens naar vuil roken,spinnewebben achter het terras,zelfs met snickerpapiertje nog,terras andere kant vol onkruid en niet verzorgd,cigarettenpeuken in de bloembal,de plinten in de badkamer 2cm vol stof,glazen vol stof,afgeleefde meubels,schuifraan richel vol vuil,achter de slaapbank op de raamkozijnen vol vuil etc etc. Ik toon hen bij aankomst alle bewijzen met foto's,ik betaalde 521euro voor 2nachten,nu stellen ze mij voor om na aandringen 30% van de 'cleaning fee'terug te betalen,maw amper 43.5euro.Nu,er was totaal geen cleaning,dus ik vraag me af waarom ik dan 102euro(cleaning fee was 145euro)moet betalen terwijl er totaal niet proper gemaakt is?het enige wat ik krijg van hen is een sorry.bekijk de vorige revieuws en vele mensen hebben dezelfde klachten. Ik vraag nu de volledige som terug van 145euro,simpel omdat er geen schoonmaak geweest is.

Berichten (2)

Huswell

Naar: J. V.

01/10/2024

Beste John, Hartelijk dank voor uw bericht en uw feedback. Wij betreuren dat uw ervaring met onze woning niet aan uw verwachtingen voldeed, en bieden onze oprechte excuses aan voor de schoonmaakgebreken die u heeft gemeld. We hebben de zaak grondig onderzocht en zowel uw foto's als ons schoonmaakrapport bekeken. Onze schoonmaakploeg is zeker langsgeweest en heeft de woning schoongemaakt, het beddengoed verschoond en een essential en vanity box geplaatst. Ook deze zaken zijn in de schoonmaakkost inbegrepen. Helaas zijn er enkele punten over het hoofd gezien, waarvoor we nogmaals onze excuses aanbieden. Het betrof een nieuwe ploeg, die nog extra training nodig blijkt te hebben, en we zullen hier direct actie op ondernemen. Gezien het grootste deel van de schoonmaakopdracht wel correct werd uitgevoerd, achten wij de terugbetaling van 30% van de schoonmaakkosten een passende compensatie. Bovendien betreuren wij het dat u op Booking.com een score van 1/10 heeft gegeven, terwijl de gebreken enkel en alleen betrekking hadden op een deel van de schoonmaak. Wij beschouwen de kwestie hierbij als afgehandeld en danken u voor uw begrip. Hospitality regards, Office HUSWELL Office manager Hospitality management. Done well. Kapellestraat 138 - 5.02 , Oostkamp, Belgium General support: support@huswell.com+32 50 66 66 66 Guest support: stay@huswell.com+32 25 86 49 03 Owner support: host@huswell.com+32 25 86 49 02

J. V.

Naar: Huswell

01/10/2024

Als er pipi onder de wc bevind bij aankomst,als er spinnewebben overal liggen,het vuil in de badkamer 1cm dik ligt,de lusters vol stof,hondenbeen op het terras,cigarettenpeuken liggen,snoeppapiertjes achter de zetels,zelfs een laptop vergeten,een glas stuk,de glazen vuil.,het richeltje vh schuifraam nooit gepoetst is,en de deurbel niet werkt waardoor je 10verdiepingen naar beneden moet,dan is 521euro belachelijk veel ,wij moeten daar hard voor werken.de 1 op 10 die ik gaf was vh uitzicht,jullie team hebben de verjaardag van mijn dochter verbrod ,wat wil je dat ik dan geef?een 8?ik werk voor een schoonmaakbedrijf en zou voor dit mijn ontslag krijgen.ik vind 43euro van de 521euro een grap,een slechte grap en zal dit aanvechten,zoals al gemeld,desnoods tot in de rechtzaal.de mensen na mij mogen weten hoe vuil en smerig het is. Dat jullie een team sturen dat geen ervaring heeft en nog moet leren,dan halveer je de prijs ook maar,of je stuurt iemand die bekwaam is het ordelijk en net te houden of je zoekt ander werk en ben je niet bekwaam dit te doen.maw ik ga niet akkoord met jullie goedkope uitleg en wil de volledige kosten terugbetaald zien.

Bemiddeling door Testaankoop 01 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform