Terug

Schoenen kwijt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. A.

Naar: ZALANDO

11/03/2024

Beste,Ik heb begin november een bestelling geplaatst bij zalando, dit ging over schoenen.. deze zijn paar dagen geleverd door Bpost maar ze zijn voor mijn deur gezet geweest zonder mijn toestemming. Ik heb aan bpost aangegeven dat kleine pakketjes dit houdt in (juwelen of make-up) op een veilige plaats geleverd mogen worden maar grote pakketjes zoals (schoenen of kleren) mogen niet voor de deur geleverd worden maar bij de buren of naar een afhaalpunt. Helaas heeft bpost deze toch voor mijn deur gezet met als gevolg dat mijn schoenen kwijtgeraakt zijn. Ik heb al verschillende keren contact opgenomen met zalando en zij willen dit niet terug betalen. Ook heb ik met bpost contact opgenomen en zij bevestigen dat hun koerier dit niet correct hebben afgeleverd maar zelf met dit bewijs weigert zalando een vergoeding. Ik heb deze bestelling met klarna besteld en deze moeten binnen 10 dagen uiteindelijk betaald worden aangezien klarna mij niet kon verder helpen. Ik vind dit niet kunnen want ik heb al vaker besteld bij zalando en nooit gereclameerd of te laat betaald buiten dit voorval nu en nu word ik zelf niet juist verder geholpen. Ik wil geen schoenen betalen die ik niet ontvangen heb, ik vind dit echt niet kunnen. Hopelijk kunnen jullie mij wel verder helpen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform