Beste,ik verkocht een maand geleden sneakers op mijn Vinted. De koper (profielnaam: booya) heeft de sneakers niet gehouden omdat ze niet voldeden aan de eisen op de foto. Volledig in haar recht.Nu zou de koper de sneakers moeten terugsturen, maar ik, de verkoper, moest hiervoor binnen een zeer korte tijd (48 uur!!!) mijn adres doorsturen, waar de koper het artikel moest terugzenden.Beetje vreemd dat dit binnen de 2 dagen moet gebeuren, ook raar dat ik mijn adres überhaupt moet opgeven, aangezien deze op mijn profiel staat.Soit, een week te laat zag ik dit bericht pas, stuurde ik alsnog mijn adres naar de koper door. Geen antwoord.Nu, een maand later zat ik er achter via Vinted. Zij wezen me op de regels van de 48 uur, zoals hierboven uitgelegd.Ondertussen keek ik weer op het profiel van booya. Nu verkoopt zij mijn schoenen zelf door op haar profiel (wat ik echt gewoon bizar vindt), heeft ze me ook geblokkeerd zodat ik haar geen berichten kan sturen, noch een slechte review kan geven om andere potentiële kopers te waarschuwen.Ik confronteerde Vinted hiermee, en ze zeggen me dat booya in haar volste recht is.Kan er hier alsnog iéts aan gedaan worden?Het kan toch niet zijn dat je op 48h uur tijd je adres moet doorgeven, zo vaak zit ik niet achter mijn computer en al zeker niet op de Vinted app.Daarbij kan 'booya' hier toch niet zomaar mee wegkomen?En zou Vinted niet gewoon automatisch mijn adres kunnen doorgeven? Met een return label?Hieronder de berichten van Vinted:Hello there, Aline, Thank you for your message. ?? We sent you a message that asks you to provide your buyer with your return address within the next 48 hours (the message was sent on the 30th of August). As you disregarded this timeframe (you provided your address to them on the 10th of September), we were obliged to refund your buyer. They're no longer obliged to return the item to you, and if they've decided to keep it, I won't be able to force them to ship the shoes back. Thank you for understanding. DomantasI'm afraid the rules are the same for everyone, and you had 48 hours to come back to your buyer. As you ignored the message, we were obliged to refund your buyer (in the message it's stated that if you fail to return, we'll have to complete the transaction). We have to respect our policies, rules as well as the buyer's time. I suggest you contact your buyer in order to find a solution outside Vinted. However, they will not be forced to return the item. Thank you for understanding.Hello, Aline, I'm sorry for the inconvenience of the situation. I'm afraid there's nothing we can do to help anymore. Since the buyer wasn't satisfied with the item they received, we allowed them to return it to you. Unfortunately, you didn't provide them with your address within the given time for this reason, we cancelled the transaction. Next time, make sure to follow the instructions that you receive from us. Also, the buyer is free to sell the shoes if they wish. Thank you for understanding. Kind regards, Greta