Op 4 juni bestelde ik een zwart antraciet tuinscherm via de webshop van Gamma. Dit met leverdatum 16 juni. Op 16 juni geen levering, geen scherm te zien. Heb de leverdatum wel op papier, dat dit de 16e zou zijn. Na vele telefoons en mails van mijn kant werd het scherm uiteindelijk op 21(!) juni geleverd. (de chauffeur is er nog in geslaagd om een wagen aan te rijden in de straat en door te rijden, maar dat terzijde. Levering dus 4 dagen te laat. Op zondag 24 juni openen we de levering en zien we onmiddellijk dat er planken van het scherm stuk zijn. ik laat dit onmiddellijk weten aan Gamma. Nu met ik net horen dat ik geen nieuw scherm kan ontvangen, of mijn geld niet terug krijg, omdat ik dit niet binnen de 48u van levering gemeld heb?? Maar zelf wel zomaar veel te laat leveren? Voor een scherm van 186 euro is dit er los over. Ook mijn andere bestelling van gamma had beschadigingen. Dit was bouwmateriaal. Maar een scherm waarvan de planken gewoon kapot zijn, kan je niet meer mee doen. Ik wil of een nieuw scherm, of mijn geld terug. Het is de leverancier die deze regel hanteert. Maar ik heb niet besteld bij de leverancier. Ik heb besteld bij Gamma. Dus ik verwacht een oplossing!