Terug

Scherm stuk door foute manipulatie personeel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. L.

Naar: MediaMarkt

21/07/2024

Online aankoop van PC scherm Samsung Odyssey OLED 49". Scherm was te klein, wou de 59" inch ,netjes binnen de 30 dagen terug naar winkel. Scherm werd door personeel verkeerd uit de doos gehaald waardoor glasbreuk. Mediamarkt wou niets weten hierover en daar sta je dan. Nul sterren ging niet dus maar 1 tje gegeven,die ze eigenlijk niet waard zijn. Wees gewaarschuwd als je bij hun iets koopt.

Berichten (2)

MediaMarkt

Naar: D. L.

23/07/2024

Beste Sara Castelein, Bedankt om contact op te nemen met onze klantenservice.We willen u graag helpen in het dossier waar u een melding over hebt gekregen. Echter zonder ordernummer/bestelnummer en e-mailadres van de klant, kunnen wij het dossier niet terugvinden.Kunt u ons de nodige gegevens bezorgen zodat wij het dossier erbij kunnen halen?Alvast bedankt voor de nodige informatie.Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groet,AikeMedia Markt Klantenservice‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Nog vragen?Bezoek onzeFAQ-pagina.Volg ons: Media MarktBrusselsesteenweg 496, 1731 ZellikContact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:002553:53133---]

D. L.

Naar: MediaMarkt

23/07/2024

Beste , 216261015 ordernumer email Davidlenders@skynet.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform