Terug

scherm komt omhoog

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Apple Belgium

08/09/2016

Beste Apple, op 31/05/2015 kocht ik in de Mediamarkt een Iphone 5S. Onlangs begon mijn scherm in de rechterbovenhoek een beetje naar boven te komen. De dagen daarop werd het scherm telkens een beetje meer omhoog geduwd. Ik hoorde van een vriend dat hij hetzelfde probleem had gehad met zinn iphone 5S en dat dit kwam doordat de batterij begon op te zwellen. Omdat mijn gsm nog in garantie is, besloot ik hem te laten herstellen. Ik kreeg te horen dat dit probleem wel vaker voorkwam bij gsm's van het type iphone 5S en dat dit in garantie hersteld ging worden binnen de drie weken. Eergisteren kreeg ik telefoon dat men mijn gsm niet wou vermaken omdat er waterschade werd gezien. Ik kan mij echter niet herinneren dat mijn iphone ooit contact heeft gehad met water. Mijn vorige gsm is eens in het water gevallen, heeft nadien twee dagen in rijstkorrels liggen drogen en werkte nadien nog perfect. Maar geloof mij, dit is geen voorvalletje dat je zomaar even vergeet. Is er wel echt waterschade aan de gsm of willen ze mij de herstelling niet geven waar ik recht op heb?Dat ze de gsm niet willen herstellen wanneer ze denken waterschade te zien, kan ik nog begrijpen. Maar aan de telefoon vertelden ze me ook dat ik €50 zou moeten betalen als ik mijn gsm terug wil krijgen. Over deze voorwaarde werd ik voordien niet ingelicht en ik heb ook nooit mijn akkoord gegeven dat ik zou opdraaien voor de (nogal dure) verzendkosten indien mijn gsm niet kon hersteld worden in garantie. De enige opties die ik nu heb zijn- 50 euro betalen voor een gsm waarvan de batterij elke dag een beetje meer uitzet- mijn gsm gratis laten vernietigen (waarbij ze mijn wisselstukken waarschijnlijk nog zeer goed gaan kunnen gebruiken, want verder is er niets aan) Op het internet vind ik bovendien veel mensen met een gelijkaardig probleem met hun iphone 5S, waardoor ik sterk vermoed dat de fout bij jullie elektronica ligt en niet bij de 'waterschade' die mijn gsm zou hebben opgelopen.

Berichten (1)

Apple Belgium

Naar: A. C.

08/09/2016

Beste Marlies,Hartelijk dank voor uw email, wij stellen het zeer op prijs dat u contact opneemt met de Apple Online Store.  Wij vinden het zeer vervelend dat u dit zo ervaart met uw iPhone 5.  Echter blijkt uw email niet bestemd te zijn voor ons, maar voor AppleCare onze technische afdeling.U kunt ze telefonisch bereiken via:  0800 80 407s:www.apple.com/benl/contact/Hopelijk heb ik u hierbij voldoende gea¯nformeerd, mocht u nog vragen hebben twijfel niet weer te mailen.Met vriendelijke groet, IsabelApple Online StoreApple Distribution InternationalNL 0800 0200 570 BE 0800 99 846 Help Pagina NL: store.apple.com/nl/help BE store.apple.com/be-nl/help Order Status NL: store.apple.com/nl/orderstatus BE store.apple.com/be-nl/orderstatusOn September 08, 2016 at 08:43:24 :AM GMT,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform