Na een bezoek aan BMW Gregoir Puurs in juli 2020, ben ik incorrect behandeld, zie verderop. Tevens heb ik vanaf augustus 2020 vier keer in de afgelopen maanden aangegeven bij BMW Gregoir, om geen informatie meer te krijgen van hen. (mailings: 29/8, 2/10, 21/10 en 2/11) Maar gisteren, 19/3, kreeg ik voor de vijfde keer wederom een marketing email. Ook al hebben ze steeds beloofd dat het nu toch echt opgelost was.Sowieso is dit alles gestart na een ongelooflijk slechte aaneenschakeling van belabberde ervaringen, waarbij ze mij een reparatie van mijn Mini van EUR 3.500,00 wilden aansmeren, die -na een second opinion te hebben gedaan- helemaal niet nodig was.Mijn initiële mail naar BMW Gregoir, mijn klacht, luidde als volgt:+++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Op dinsdag 7 juli kreeg ik met mijn Mini een melding dat ik direct naar de auto garage moest Wij zijn eind juni in Londerzeel komen wonen, na kort googelen ben ik naar jullie vestiging in Puurs gereden Daar werd eea uitgelezen, nog geen 10 min werk en werd aangegeven dat er verschillende zaken gedaan moesten worden (totaalbedrag incl BTW EUR 3.500,-), maar dat met name de koppeling vervangen spoed had Ik schrok hier van, heb aangegeven hierover even te willen nadenken. Dat was geen probleem voor de vrouwelijke collega die mij te woord stond. Overigens werd mij totaal geen toelichting gegeven voor de benodigde reparaties, enkel overhandiging van de begrote werken. EUR 3.500,-! “Dit is het” Er werd ook niet gesproken over te betalen kosten voor het uitlezen door de collega. Vrijdag 10 juli kregen wij een factuur in de bus van, ik meen, EUR 42,-, voor het uitlezen. Dit vonden wij raar Mijn man heeft vervolgens uw vestiging gebeld en een dame gesproken. Er werd zeer rigide gehandeld en uiteindelijk zou ik worden teruggebeld. Dit gebeurde door een meneer. Mijn man weet zijn naam niet meer. Ook hier niet empathisch, niet klantvriendelijk. “Maar meneer het is toch normaal dat u moet betalen voor het uitlezen van uw Mini?” Was een voorbeeld van wat er werd gezegd. Terwijl mij op de vestiging niets werd medegedeeld. Het gaat ons niet om de EUR 42,-, het gaat ons om de manier waarop wij werden aangesproken en behandeld. Een koele transactie en geen service. Uiteindelijk heeft uw collega gezegd dat de factuur gecrediteerd zou worden (hier hebben we nooit een bevestiging van gehad, maar ook geen aanmaning ??). Toen al heeft mijn man aangegeven dat we hier net zijn komen wonen en dat wij een Mini gaan kopen binnenkort en dat mijn man zijn XC90 (hiervoor had hij een X5) binnenkort zal vervangen. En dat we de wijze waarop werd gehandeld niet prettig werd ervaren door ons. Al met al geen enkele erkenning van hoe wij het bezoek en opvolging hadden ervaren. Vanuit BMW Puurs werd er procedureel geantwoord, zal ik maar zeggen. En ook nies verder ondernomen, anders dan dat ik net werd getriggerd door de mail over “privacy consent” Als klap op de vuurpijl. Wij hebben een second opinion aangevraagd elders. Hier werd er door de mensen met ons in gesprek gegaan. Werd er aangegeven dat het toch raar was dat met een kilometerstand van ong 50k al deze zaken moesten worden gedaan. Het uitlezen gaf inderdaad aan dat er een probleem was met de koppeling. Maar zij gaven proactief aan: geef ons de auto twee dagen, dan kijken wij er goed naar, resetten de alarmmelding en bekijken alles nog eens goed. Resultaat: niets aan de hand! Wellicht een resultante van het feit dat de auto tijdens Corona maanden stil had gestaan waardoor er mogelijk een storing was geweest? Dit gaven zij aan. Inmiddels zijn we anderhalve maand verder en…… niets aan de hand. Auto doet het gewoon fantastisch. En wij hebben nog altijd EUR 3.500,- in onze zak!! En een bedrijf dat met ons het gesprek aanging, ons adviseerde en meedacht+++++++++++++++++++++++++++++++Dank alvast voor uw opvolging van: 1. schending van wet op de privacy en 2. de initiële klacht ook via u aanhangig te maken.