Terug

Scheerapparaat waar de messen reeds na 6 maanden versleten zijn .

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: VANDEN BORRE

29/09/2023

Beste, ik kocht in maart 2023 een scheerapparaat PhilipsS7786/59. In september duurde het meer dan een half uur eer ik geschoren was en dan liet het nog te wensen over. De batterij diende dagelijks opgeladen te worden. Ik ben er mee terug naar de winkel gegaan, daar vertelde men me dat de messen versleten waren als ik me dagelijks schoor.!!!! Men wou het wel terug naar de fabriek sturen maar dat zou minstens 3 weken duren.

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: M. D.

03/10/2023

Beste,Wij hebben uw klacht goed ontvangen en danken u hiervoor.Uiteraard hebben wij wel alle begrip voor uw ongenoegen en willen wij je hierbij zeker verder helpen.Echter, hiervoor dient uw scheerapparaat naar het herstelatelier gestuurd te worden om dit na te kijken.Zonder een diagnose kunnen wij onmogelijk een definitief antwoord geven.Hopend uw vraag hiermede beantwoord te hebben.Met vriendelijke groetenConsumentendienstVanden Borre


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform