Terug

Schandalige houding werfleider Watergroep, niet toegelaten inname parking Vindevogel (onderaannemer)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: De Watergroep

23/03/2023

In Basic Fit Eeklo hebben de leden recht op een gratis parking (22 plaatsen) via de Lijnendraaierstraat.Op 22/03/2023 blokkeerde een niet toegelaten camion van uw onderaannemer Vindevogel (met arrogante werklieden) 10 parkeer plaatsen door ZONDER enige toestemming de camion te parkeren langsheen de 2 X5 parkeerplaatsen vooraan.Het was druk, de overige parkeerplaatsen verder waren allemaal bezet. Leden stonden te wachten op een parkeerplaats maar tevergeefs, zij dienden zich te verplaatsen naar .... de BETALENDE zone in Eeklo.De werklieden Vindevogel werden hierop gewezen, eisten dat IK mijn voertuig verplaatste om de camion te verplaatsen en zo : (slechts???) 5 parkeerplaatsen in te nemen. Ik weigerde want meer leden hadden een parkeerplaats nodig. Beiden beloofden de camion te verplaatsen (wachtende leden) doch na 15 min. was dit nog niet gebeurd, integendeel : de laadklep werd omhoog gezet zodat zelfs ik hierdoor niet kon wegrijden.Er was GEEN toestemming van Basic Fit, de verantwoordelijke Basic Fit werd op de hoogte gebracht, eiste het verplaatsen camion en werd totaal genegeerd.In overleg met de manager en door die houding werd de politie gecontacteerd om de parking vrij te maken.Toen de werfleider De Watergroep (wou naam niet mededelen) ter plaatse kwam heeft hij geen opdracht gegeven aan werknemers Vindevogel om de parking vrij te maken. Integendeel, een eerder agressieve manipulatieve houding : *bent u van Basic Fit, neen dan heeft u niets te zeggen (terwijl ik ook opkwam voor de leden) terwijl de verantwoordelijke Basic Fit totaal genegeerd werd en haar eis *de eigenaars van de woning nr. 8 (waar werken) hebben recht op DRIE parkeerplaatsen hetgeen totaal onwaar is : in bijlage is bewezen dat er recht op uitgang via deze parking en NIET om de ganse parking vooraan in te nemen *geen probleem, volgende keer vragen wij een vergunning, wordt gans de straat afgesloten voor enkele dagen en kunnen jullie dagenlang niet sporten (!!!! dit is broodroof voor Basic Fit en voor de betalende leden). Dat ik aangaf dat dit hier geweigerd wordt werd pertinent geantwoord zeker, dat dergelijke vergunning geld kost mij kost dit niets. Dit is een totaal arrogante houding. Toen de politie uiteindelijk aankwam werden gans deze verklaringen plots gewijzigd plots werd de camion Vindevogel wel vliegensvlug verplaatst. Het voertuig van werfleider De Watergroep had trouwens zelf geen recht om op deze parking te staan. En allen komen er goed van af : er staan grote borden Private parking Basic Fit, kunnen allen niet lezen of is het gewoon foert. Het afladen materieel/materiaal (kraantje) en vervolgens de camion verplaatsen (jawel, naar de betalende zone hetgeen leden nu noodgedwongen moesten doen) is een LOGISCHE handelwijze. De arrogante houding van de werfleider De Watergroep is een schande voor uw instelling. Hier worden de CORRECTE feiten vermeld door mij, uw werfleider had plots een andere uitleg bij aankomst Politie. Een dreiging om de straat af te sluiten zodat wij dagenlang geen toegang hadden tot de parking is ontoelaatbaar en zeer manipulatief : de werken eisen zeker zoiets niet.Vele leden, die toen dienden te parkeren in de betalende zone, waren niet opgezet met Vindevogel/De Watergroep en hun aanwezigheid. Ik kom op voor deze leden en ook de verantwoordelijke Basic Fit maar werden totaal genegeerd : integendeel. Door de laadklep omhoog te zetten werd ik geblokkeerd of had bij onoplettendheid zware schade aan mijn voertuig.

Berichten (2)

L. D.

Naar: De Watergroep

11/04/2023

Het zou De Watergroep sieren om deze klacht te onderzoeken en het antwoord mede te delen.De werfleider en werkmannen Vindevogel te wijzen op hun plichten.Niet antwoorden betekent : deze klachtindiener heeft absoluut gelijk en De Watergroep dekt de zaak toe (doofpot). Hoeveel particulieren overbluffen jullie met dergelijke zaken tijdens werken?Persoonlijk is mijn ervaring met De Watergroep nochtans positief, correcte facturering.Maar dez houding liep echt de spuitgaten uit, schandalig.

L. D.

Naar: De Watergroep

09/05/2023

Echt geen antwoord?Doofpot dus? Proficiat De Watergroep


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform