Beste,Wij zijn zeer zeer ontevreden over jullie diensten!Het alarm is bij ons al wel 10x snachts nutteloos afgegaan, telkens in het midden van de nacht word je wakker gemaakt door een alarm dat nutteloos is..Ons alarm is ookal eens afgegaan bv als wij niet thuis waren, de verste afstand was 80 km! Dan krijg je telefoon van de alarm centrale dat er een alarm melding afgaat(4x gebeurd, als we niet thuis waren) en je moet niet denken dat er iemand komt kijken?! Was is het nut dan van een alarm waar je maandelijks voor betaald?! Niets toch? Waarom een alarm als het afgaat en niemand komt kijken?! Als een inbreker dit over verisure weet, dan weten ze ook dat ze binnen kunnen! De keren dat ons alarm ookal nutteloos is afgegaan, krijg je aan de meldkamer een reactie van het was misschien een nachtvlinder?!Hoe kan dit ingodsnaam?! Dit kan NIET! Op 3 jaar tijd is er 10€ bij onze rekening maandelijks bijgekomen, en dan krijg je zo’n service!Dit is een groot teken als ons alarm zoveel nutteloos afgaat dat het niet goed afgesteld is, dan bel je daarvoor! En dan zeggen ze aan de telefoon er zal iemand komen tegen betaling?! Excuseer! Als jullie alarm niet werkt hoe het moet? Dan ga ik daar ook niet voor betalen! Dit is jullie plicht dit inorde te brengen als je per maand 39€ betaald!!Bij de instalatie heb ik in de tijd mijn muur kunnen herverven op een plek, de muur stond gewoon vol met zwarte vingers die er niet meer afgingen, en als jullie monteur buiten was mocht ik alle ramen openzetten wegens de stank van zweet!Als laatste, hebben ik en mn partner 2x gereageerd op een status van verisure via facebook! En wat is het resultaat, nu kunnen we zelfs niet meer reageren op een status of jullie een privébericht zenden zoals jullie gevraagd hadden via facebook! Dit was ik nu net van plan! Maar aangezien jullie dit niet meer toelaten voor ons, is de keuze gemaakt!ZEER MOOIE RECLAME VOOR JULLIE!Via deze weg willen wij ons abonnement asap opzeggen!MvgJoeri Van de Perre