Geachte heer of mevrouw,
Wij bevestigen de ontvangst van de klacht die u bij onze luchthaven heeft ingediend (Ref.: L-24-09-337). Vermeld deze referentie in uw volgende uitwisseling.
Ten eerste, zouden wij u willen meedelen dat wij kennis hebben genomen van de situatie die u beschrijft en wij danken u daarvoor. Gelooft u alstublieft dat het ons oprecht spijt voor het ongemak dat u heeft veroorzaakt.
Ten tweede, de staking op 12 en 13/09/2024 was een geval van overmacht, volledig buiten onze wil en buiten de controle van het management. De staking was 15 dagen van tevoren aangekondigd en er waren besprekingen aan de gang toen het personeel staakte voordat de opzegtermijn was verstreken, wat in strijd is met alle regels voor sociaal overleg. Deze actie was dus onvoorspelbaar en onregelmatig en wij betreuren dit ten zeerste. In deze situatie zult u begrijpen dat wij niet positief op uw verzoek kunnen antwoorden.
Wat het herboeken van vluchten betreft, verzoeken wij u contact op te nemen met uw luchtvaartmaatschappij.
Hoewel, met betrekking tot uw eventueel boeken in een of onze parking zijn wij echter bereid om u te compenseren voor het ongemak dat u heeft ondervonden, tot maximaal het bedrag van de gemaakte kosten. Kunt u ons hiervoor per omgaande de reserverings- en betalingsbewijzen (PDF-formaat) toesturen?
Wij hopen dat u niet op deze negatieve ervaring zal blijven en we hopen u dan ook opnieuw te mogen welkomen op de luchthaven van Brussels South Charleroi.
Dit email is aan u gericht onder alle voorbehoud en zonder enige nadelige erkening.
Hoogachtend,
Legal Service BSCA
De: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.be
Envoyé: vendredi 13 septembre 2024 10:45
À: customerservice customerservice@charleroi-airport.com
Objet: Schadevergoeding
ATTENTION: Ce mail provient de l'extérieur de BSCA.
Ne cliquez jamais sur aucun lien ou n'ouvrez aucune pièce jointe, sauf si vous attendiez ce mail et/ou que vous êtes certain de sa fiabilité.
Vous ne recevez pas souvent de courriers de la part de klachten@test-aankoop.be. Découvrez pourquoi cela est important
Pensez Environnement ! N’imprimez cet email seulement si c’est nécessaire et pensez à recycler votre papier.
N’oubliez pas de trier régulièrement votre boîte de réception et de stocker vos emails sur un serveur.
Think Green! Print this email only if necessary and remember to recycle your paper.
Remember to regularly sort your inbox and store your emails on a server.