Beste,Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek van 21 maart laatstleden, contacteer ik u nu langs deze weg.In oktober 2021 kocht ik bij jullie een nieuwe Peugot Expert Compact ter waarde van 28.947,77 euro.Bij deze aankoop werd beloofd dat de wagen geleverd zou worden in april 2022.Prima,dacht ik,want zo kon ik de wagen inbegrepen in 2022 voor mijn belastingen.Helaas bleek de werkelijkheid anders.de voorziene oplevering werd doorheen de maanden meermaals uitgesteld, zonder concrete uitleg waarom.na aandringen werd sinds 5 december2022 verschillende keren meegedeeld dat de wagen elk moment geleverd k9n worden,maar dat bleken jammer genoeg valse beloftes te zijn.Na bijna een jaar extra wachttijd kon ik pas mijn wagen op 21maart 2023 ophalen. Veel te laat voor mij,want omdat de wagen pas na Nieuwjaar geleverd werd kon ik die niet inbrengen in mijn belastingen van 2022.hierdoor heb ik een aantoonbaar verlies geleden van 3800 euro.Daarnaast is mijn verzekering van mijn wagen tweemaal in prijs gestegen,en werd de lening van mijn wagen in mijn nadeel herzien.verder is o9k de waarde van mijn oude wagen gedaald:had ik deze een jaar eerder kunnen verkopen,was deze logischerwijs een stuk meer waard geweest.Naast dit financiële verlies bleek bij het afleveren van de wagen dat er vooraan geen parkeersensoren aanwezig zijn,en de zijspiegels niet automatisch dichtklappen.bij de bestelling had ik evenwel recht op de salonvoorwaarden ,waarbij deze 2 opties inbegrepen waren.Onaanvaarbaar voor mij,en gegeven deze omstandigheden begrijpt u dat ik het hier niet zomaar kan bij laten.Ik vraag u met aandrang om een schadevergoeding van 5000 euro,ten einde de inkomsten van mijn gemiste belastingaangifte,het waardeverlies van mijn oude wagen en de bijkomende kosten ten gevolge van gewijzigde verzekering en leningsvoorwaarden te recupereren. Daarnaast vraag ik om eerder beloofde opties op de wagen te installeren, of als gelijkwaardig alternatief twee zetelovertrekken en rubberen vloermatten voor de wagen te voorzien.De zaak werd inmiddels aangekaart b8j Testaankoop,met een omschrijving van de feiten zoals hierboven weergegeven. Ik hoop dat u de nodige stappen zult ondernemen om deze fout recht te zettenzo niet zie ik mij genoodzaakt om verdere juridische stappen te ondernemen.Met vriendelijke groeten, Jurgen Cranskens