Terug

Schadevergoeding

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. F.

Naar: bpost

07/11/2024

Ik heb op 18/10/24 een postpakket verstuurd naar Frankrijk (met Bpost verzekering). Op 23/10 kreeg ik van de ontvanger de melding dat de inhoud beschadigd toegekomen is. Claim ingediend. Op 24/10 een klacht ingediend bij Bpost (dossier met nr. 1-57393011274). Op 25/10 bijkomende foto's gestuurd naar Bpost van buitenkant doos, foto van de schade, foto's van verzendlabel. Op 02/11 bijkomende foto's gestuurd van stuk in goede staat en twee foto's van binnenkant doos en binnenverpakking. Op 6 november bericht gekregen van Bpost dat men daar niet tijdig alle foto's gekregen heeft en dat men zonder gevolg het dossier klasseert. Overigens na een telefoontje gekregen te hebben van Bpost op 31/10 blijkt dat ik daar op een zwarte lijst terechtgekomen ben omdat ik twee jaar geleden ook al eens een claim heb ingediend (ik verstuur N.B. 200/250 pakjes per jaar). Dit zijn pure gangsterpraktijken van Bpost die ik niet accepteer. Kunt U hierin bemiddelen aub. Voor bijkomende info/foto's sta ik graag te Uwer beschikking.

Berichten (2)

bpost

Naar: J. F.

07/11/2024

Beste klant, Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost. Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten wij uw dossier. Met vriendelijke groeten, Anne bpost Anspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel [THREAD ID:1-QGYZMXG] De : klachten@test-aankoop.be Envoyé : 07/11/2024 14:00:40 A : info_cse@bpost.be Objet : Schadevergoeding

J. F.

Naar: bpost

07/11/2024

Dit is klinkklare onzin. Ik heb alle benodigde foto's doorgestuurd aan de klantendienst. Waar is het probleem. De zending is beschadigd geraakt in het transport door Bpost. Ik heb een aanvullende verzekering genomen om het risico op beschadiging in te dekken. Wat is dan het probleem!!!!!!!!!

Bemiddeling door Testaankoop 08 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform