- Er werd in februari een herstelling gedaan van een platenwisselaar bij mijn warmteketel - maar de aansluiting werd niet correct gemaakt
- paar maanden later staat de zolder onder water en loopt het door de verlichting naar mijn keuken
- ik bel naar Vaillant met de vraag om een technieker te sturen maar moet echter 4 dagen wachten !! Geen warm water hebben , keuken die onder water staat en chauffage die niet werkt zijn blijkbaar niet dringend genoeg. Nochtans had ik een onderhoudscontract
- komt een privé loodgieter langs die aangeeft dat het om een herstellingsfout gaat
- na veeeeele pogingen om een afspraak te maken voor de herstelling komt er na 1 maand een technieker - en de service vd klantendienst laat de wensen over, zoveel tegenstrijdige berichten
- eindelijk de herstelling is gedaan :) nu alles doorgeven aan de verzekering ....
- er komt een expert van Vaillant langs (we zijn ondertussen al 5 maanden verder) en komen tot een regeling
- er wordt vastgelegd dat de uitbetaling van de schadevergoeding na 1 maand in orde moest zijn , en jawel .... we zijn al een maand verder en nog niets uitbetaald.
- die soap blijft duren en wanneer je belt verwijzen ze door naar "stuur best een mail" en dan stopt het verhaal weer .
Nog nooit meegemaakt zo een verschrikkelijke klantenservice en nazorg !! Onderhoudscontract dan ook stopgezet (wat ook al een dikke soap was)