Terug

schadevergoeding wegens onbruik internet vaste telefoon en T.V. tenj gevolge van kabelbreuk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Proximus

10/09/2023

Beste ,Tijdens de maand augustus jl. werd ten gevolge van een kabelbreuk te Hasselt Tulpinstraat mij internet , vaste telefoon en internet ontzegd gedurende een week.Het beloofde herstellingsteam is op de gestelde dag niet gekomen ,evenmin werd ik hiervan verwittigd.Na telefonisch contact ( 080022800) heb ik 29,32euro ontvangen , hetzij het bedrag voor het voornoemd ongebruik van voornoemde periode.Via mail Testaankoop d.d.06-09-2023 artikel verbindingsprobleem met Proximus verneem ik dat een buur via tussenkomst van Testaankoop 91,99€ compensatie heeft ontvangen voor hetzelfde probleem.Vervolgens werd tweemaal contact opgenomen met de dienst 080022800 om ook een schadevergoeding te bekomen op grond van het gelijkheidsbeginsel ,doch zonder succes.Daarom wil ik langs deze weg nogmaals mijn vraag tot schadevergoeding herhalen zoals toegekend aan gebuur in analoge omstandigheden.Beste groeten

Berichten (1)

Proximus

Naar: K. V.

18/09/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-10-21.57.37.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001376055]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001376055]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform