Geachte,Wij hebben de klanten op 06.06.2019 het volgende geantwoord:Geachte mevrouw,Vriendelijk bedankt voor uw brief waarin u ons op de hoogte stelt van uw ervaringen tijdens uw vlucht TB112 op 29.05.2019 van BRU naar CUN.Wij vinden het erg vervelend dat uw vlucht vertraging heeft opgelopen en bieden u onze excuses aan voor het geleden ongemak. Het overgrote deel van onze vluchten vertrekt en landt op tijd. Helaas is het door omstandigheden, die niet altijd in onze macht liggen, niet te voorkomen dat een deel van onze vluchten vertraging oploopt.Aangezien uw vlucht geen vertraging heeft opgelopen van drie uur of meer bij aankomst kunnen wij geen gevolg geven aan uw vraag tot vergoeding.Wij begroeten u graag een volgende keer opnieuw aan boord van één van onze vluchten.Onder voorbehoud van alle rechten en zonder nadelige erkentenis.Met vriendelijke groeten,Voor Tui Airlines Belgium N.V.,Quality After SalesMet vriendelijke groeten,ErikaQuality After Sales