Terug

Schadevergoeding vluchten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: UNITED AIRLINES

06/01/2017

Betreft vlucht UA998 - 25/7/2016 Brussel - NewarkBetreft vlucht LH8855 - 15/8/2016 Newark-Brussel1) Heenvlucht was overboekt - mijn vrouw en ik gingen akkoord met vertrek 1 dag later en kregen daarvoor een 'Redemption Certificate' van 500$ (code 16TCVA) binnen het jaar te gebruiken op vlucht United.2) Een dag later vertrekt de United-vlucht met meer dan tien uur vertraging. Daarvoor krijgen we elk een 'Redemption Certificate' van 125$ (code 16TCVA)3) Terugvlucht keer halverwege terug wegens technisch probleem en land in Newfoundland Canada voor herstel. Daarna keert het vliegtuig terug naar Newark, waar tien uur later een nieuwe vlucht richting Brussel vertrekt. Voor deze situatie krijgen we elk een 'Redemption Certificate' van 200$ (code 16TCVA)Komende zomer willen we met United een vlucht nemen naar de States met gebruik van de drie 'Redemption Certificates'. Maar in de kleine lettertjes staat dat certificaten met code TCVA niet gecombineerd mogen worden. Met andere woorden, om van onze drie certificaten te genieten zouden we drie verschillende reizen moeten boeken.Bovendien zijn de certificaten niet bruikbaar op vluchten uitgevoerd door partners van United binnen de Star Alliance, al was de terugvlucht een door Lufthansa behandelde vlucht (zie vluchtnummer) door de certificaten te aanvaarden deden we afstand van de wettelijke voorzieningen van schadevergoeding, die in hogere bedragen voorzien te betalen door United. Maar United maakte van de chaotische situatie gebruik door de bovenstaande beperkingen (geen combinatie van certificaten, geen gebruik van Star Alliance-vluchten) niet aan ons mede te delen.Onze klacht: het is onaanvaardbaar dat de drie certificaten niet kunnen gecombineerd worden om onze rechtmatige schadevergoeding voor ontzettend slecht verlopen vluchten te claimen.

Berichten (3)

UNITED AIRLINES

Naar: R. V.

06/01/2017

Thank you for contacting United Airlines. Your message has been receivedand will be directed to a member of our Web Support team for review and research.

UNITED AIRLINES

Naar: R. V.

17/01/2017

Thank you for contacting United Airlines. Your message has been receivedand will be directed to a member of our Web Support team for review and research.

UNITED AIRLINES

Naar: R. V.

18/01/2017

Dear Mr. Vanwalleghem:Unfortunately travel certificates cannot be combined into 1 certificate.I appreciate you took time to share your thoughts about our services.Your constructive comments help us to improve our products and to gear them towards your needs. We'll review them, as we want to meet and exceed your travel expectations and provide you with a positive travel experience each time you fly with us. It's important that we listen to our passengers now more than ever as we are working hard to be your airline of choice.On behalf of our United family, we look forward to welcoming you aboard your next flight.Regards,Tyrone NasonCustomer Care Original Message Follows: ------------------------border="0" "100%""600" /cellpadding="0" "600" border="0" "1" border="0" /"600" border="0""598" border="0" "1" border="0" /"598" border="0" "10" border="0" /"578" border="0""578" border="0""578" border="0""578" border="0" "15" border="0" / "0" border="0" / "1" border="0" /


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform