Beste,Op 30 januari, na ons bezoek op de maatschappelijke zetel van Advenso waar wij onze klacht hebben toegelicht, verklaarde Advenso zich akkoord met de inhoud en de bijlagen van ons aangetekend schrijven van 6 januari. Het bedrag van 1567 € zou in de loop van die week gestort worden.Ondertussen zijn we 11 dagen later en hebben de som van 1567 € nog steeds niet ontvangen.Wij eisen tegen morgen voormiddag van Advenso een bewijs waaruit blijkt dat het bedrag op onze rekening is gestort.Indien wij geen antwoord of een degelijk bewijs ontvangen, sturen wij vrijdagnamiddag ons dossier door naar Testaankoop met de vraag Advenso in gebreke te stellen.Ook mag Advenso zich terug verwachten van een 3e negatieve review. Ik zal er ook in vermelden dat u ons gevraagd heeft de vorige negatieve reviews te verwijderen. Nu mag u me 1 reden geven waarom dat ik dit zou moeten doen. Niettegenstaande dat u zich akkoord verklaart met de klacht wil die niet zeggen dat de feiten niet gebeurd zijn. Integendeel wij hebben het grootste probleem aangehaald in ons aangetekend schrijven van 6 januari. Wij hebben nog een resem klachten. Zoals o.a. één velux in onze kamer kan niet open als de rolluik naar beneden is. De app laat het regelmatig afweten, de batterij staat op de grond. Wij hadden gevraagd dat deze zou opgehangen worden. Een malafiede ondernemer waar wij het vermoeden hebben dat hij met iligalen werkt, enz.De bal ligt volledig in het kamp van Advenso. Wouters RitaNerincx Maurice