Geachte mevrouw/heer,
Ik ben de geadresseerde van het pakket met referentie 342WTW49WGP / 1Z342WTWD905424023
Sinds 3 Januari zijn er problemen met de levering van het pakket waardoor ik dit pakket niet tijdig heb aangekregen en daardoor de levering heb mislopen voor ik naar het buitenland vertrok. Daarenboven heeft UPS een extra niet-legale factuur aangerekend aan de persoon die het pakket in mijn plaats moest afhalen.
Ik heb sinds 7 januari gebeld en gemaild met de volgende ups-collega's:
lbenhissouneboukajouj@ups.com
adelmotte@ups.com
ghuaribermudez@ups.com
eschelfhout@ups.com
elouvila@ups.com
Deze zijn op de hoogte gesteld van het probleem en hun gebrekkige service. Wij hebben meermaals te horen gekregen dat de verzender van dit pakket alles correct had afgehandeld voor deze shipment.
Wij hebben meermaals het probleem van het ongeldig achterhouden én de niet-legale extra factuur gemeld op via telefoon en e-mail zonder enig positief resultaat.
Ik verzoek om de definitieve oplossing van het probleem en de levering van de dienst op een niveau dat in overeenstemming is met de contractuele normen.
Ik verzoek per direct de terugbetaling van de extra onterecht aangerekende import- en tariefkosten ter waarde van €175 alsook om erkenning van een schadevergoeding van €500 te betalen wegens het langdurig en illegaal achterhouden van het pakket waardoor ik deze niet tijdig voor mijn vertrek naar het buitenland heb kunnen ontvangen.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet