BesteVorig jaar in maart 2021 is een vertegenwoordiger van aqua service systems hier uitleg komen geven van waterontharder, na hun uitleg heb ik gezegd dat ik nog moet nadenken. De vertegenwoordiger heeft gevraagd aannemingsovereenkomst te tekenen want mocht ik intresse hebben kwam hij niet meer terug van kortrijk om de overeenkomst op te halen. Hij heeft niets gezegd van binnen 14 dagen te annuleren. Nooit heb ik van hun nog iets gehoord. Nu 1 jaar later krijg ik brief met schadevergoeding van 55 % en dat is een clausule die niet vermeld staat op de aannemersovereenkomst. De waterontharder zouden ze komen plaatsen op 3/2021 dus dacht ik dat het in orde was om deze waterontharder niet te nemen. Waar ik een andere firma heb laten komen en die hebben zelfs 3 keer uitleg komen geven over de waterontharder en hebben nooit gezegd dat ik moest tekenen omdat ze niet meer terug willen komen. De clausule van schadevergoeding staat nergens vermeld op hun aannemersformulier. Er staat wel in wanneer de uitvoering van werken gingen plaatsvinden en die hebben ze niet nageleefd. De firma aqua service heeft mij opgebeld om te zeggen dat ze op 19 maart 2022 de wateronharder zouden komen plaatsen waarop ik antwoorde, sorry mijnheer heb vorig jaar de vertegenwoordiger gezien en na een jaar komen jullie hem plaatsen, heb de man gesproken en gezegd dat ik er geen meer moest hebben. Dus nu brief met de melding 1 laten plaatsen, 2 een half jaar uitstel en nog laten plaatsen of 3 annulatie en schadevergoeding van 55% wat wettelijk nergens vermeld staat. Graag zou ik willen dat u deze clausule teniet zou doen en geen verdere stappen meer te ondernemen. Dus graag een tegenreactie op deze melding en hopelijk op een gunstig antwoordMvg