Terug

Schadeklacht inslag stroomstoot

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. A.

Naar: FLUVIUS

19/04/2021

Beste,Op 28/10/2020 is er een blikseminslag op een elektriciteitspaal waarop mijn woning is aangesloten. Gevolg een te hoge stroomstoot op mijn leiding en schade aan toestellen voor 2.269 €. Ik deed aangifte bij Fluvius op 1/11/2020. Er 'zou' een onderzoek gebeurd zijn. Herhaaldelijk vroeg ik afschrift van dit onderzoek. Tot op heden zonder gevolg. Ik krijg geen enkel antwoord meer op mijn e-mails. Ik wil kennis krijgen van hun onderzoek.

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: L. A.

06/05/2021

DATA NOT AVAILABLE

L. A.

Naar: FLUVIUS

12/05/2021

DATA NOT AVAILABLE

FLUVIUS

Naar: L. A.

21/05/2021

Dag meneer Avaux,Vooreerst bedankt voor uw melding.Naar aanleiding van deze melding heb ik iemand ter plaatse gestuurd om dit te controleren. Deze toestand is veilig,desalniettemin zullen we wel de kabels wel nog een beetje netter komen afwerken.Hopend u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groetenLobke BralDirectie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Melle81/7807Lobke.Bral@fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform