Terug

SCHADEGEVAL/ Klachtnummer - 10540753

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: KBC Verzekering

23/07/2024

BESTE in bijlage de brief van KBC op mijn klacht. ik weet nu dat de heer FERDI MEHMEDIN voor kayra trans werkt. ik denk dat dat bedrijf de mannen heeft gestuurd om mijn diepvries te plaatsen. dat KBC de leugens van deze werknemer zomaar gelooft????? hij had volgens postnl ook alle afval moeten meenemen!!! niet gebeurd; enkel sorry en weg was hij. als KBC de deal in twijfel stelt dan moet ze dit zelf uitzoeken. ik heb zefs het telefoonnr van de man die belde. toen ik hem terug belde kende hij me niet en toch had ik een inkomend gesprek van hem. nu hebben ze weer een fout gemaakt met de werkgever prijs te geven van de heer ferdi mehmedin.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform