Terug

Schadedossier S004237605

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. G.

Naar: KBC Verzekering

27/04/2023

Geachte heer/mevrouw,Ik dien bij deze een klacht in over het gebrek aan voortgang in het herstel van de steenslagschade aan mijn voertuig. We hebben deze schade sinds september aangemeld bij onze verzekeraar, en ondanks dat we een getuige hebben die kan bevestigen dat we niet in fout waren en dat we een dure omniumverzekering hebben, komen de verzekeraar en schade-expert er niet uit. Het lijkt erop dat er sprake is van een pingpongwedstrijd in hun e-mailcorrespondentie, waarbij er steeds verschuivingen zijn in wat wel of niet onder het schadedossier zal vallen.Bovendien is er na de expertise bijkomende oppervlakteschade geconstateerd in de vorm van krassen op de motorkap. Dit heeft de zaak alleen maar ingewikkelder gemaakt. We vinden het onacceptabel dat er geen duidelijkheid is over wie verantwoordelijk is voor de schade en dat er geen concrete stappen worden genomen om ons te helpen bij het herstel.We verwachten dat u deze zaak serieus neemt en zo snel mogelijk met een oplossing komt. We hebben tenslotte vanaf dag één een dure omniumverzekering betaald en we willen dat deze zaak snel en adequaat wordt afgehandeld.Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

KBC Verzekering

Naar: W. G.

27/04/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform