Terug

schadedossier en schadeloosstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: VINTED

26/04/2024

Geachte medewerkers van Vinted,Ik schrijf u om mijn diepe teleurstelling en ongenoegen te uiten over de behandeling van mijn recente klacht betreffende een beschadigde colis die ik heb ontvangen. Op 23/03/2024 kocht ik de glazen. Bij het uitpakken ontdekte ik tot mijn ontzetting dat de inhoud beschadigd was.Ik heb onmiddellijk foto's gemaakt van de beschadigde items als bewijs van de staat waarin ze zijn ontvangen. Deze bewijsstukken heb ik onmiddellijk ingediend bij uw klantenservice, in de hoop op een passende oplossing en schadeloosstelling voor de geleden schade. Ondanks de duidelijke en gedetailleerde bewijzen die ik heb verstrekt, heeft uw team de betaling toch goedgekeurd zonder mij enige vorm van compensatie aan te bieden.Wat mij nog meer verontrust, is het gebrek aan respons van uw kant na het nemen van deze beslissing. Mijn herhaalde pogingen om de kwestie verder te bespreken en mijn standpunt toe te lichten, werden genegeerd en de chat werd zonder enige waarschuwing afgesloten. Dit is volstrekt onaanvaardbaar en getuigt van een gebrek aan klantgerichtheid en respect voor de rechten van de consument.Het is belangrijk voor mij om te benadrukken dat ik niet akkoord ga met de beslissing die is genomen en ik eis dat mijn zaak opnieuw wordt beoordeeld. Ik verzoek dan ook dringend om een eerlijke en passende oplossing voor deze kwestie.Ik verzoek u vriendelijk om deze zaak serieus te nemen en mij zo spoedig mogelijk van een bevredigende reactie te voorzien. Mocht ik geen adequate oplossing ontvangen, dan ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen om mijn rechten als consument te beschermen.

Berichten (21)

VINTED

Naar: C. V.

26/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: C. V.

26/04/2024

Hello,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Olena Team Vinted

C. V.

Naar: VINTED

26/04/2024

Graag had ik de discussie publiek op de test-aankoop website gevoerd in plaats van op mijn inbox van mijn geblokkeerde account. Daar moet ik helaas vaststellen dat Vinted verder gaat op zijn elan om het gesprek af te ronden door te zeggen dat deze al beslist is terwijl dit slechts eenzijdig door vinted is gebeurd met opnieuw vage standaard antwoorden zonder enige concrete argumenten in mijn dossier. Graag had ik duidelijke argumenten gehad waarom ik in het ongelijk ben gesteld ondanks duidelijk aangeleverd bewijs étals gevraagd in jullie procedures die ik nauwgezet heb gevolgd…Jullie bericht:Hallo,Bedankt voor je bericht. We hebben je klacht ontvangen van het platform voor consumentenklachten. Als we naar je account kijken, kunnen we in onze gegevens zien dat het probleem dat je had, is opgelost.Houd er rekening mee dat als je problemen hebt met Vinted, we je ten zeerste aanmoedigen om rechtstreeks contact met ons op te nemen, zodat ons team je snel kan helpen. Bezoek https://vinted.be/help en gebruik een relevant helpdesk onderwerp om met ons te chatten!Vriendelijk bedankt,Team Vinted

VINTED

Naar: C. V.

26/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: C. V.

26/04/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

C. V.

Naar: VINTED

26/04/2024

Beste, bedankt voor het antwoord maar jullie dienen consistent te zijn met zowel jullie daden als antwoorden: Als jullie ons aanmoedigen om rechtstreeks contact te nemen met jullie helpdesk, dienen jullie to the point te antwoorden in plaats van de klant af te wimpelen met een vaag en irrelevant standaard antwoord of kortweg de chat af te sluiten en het gesprek op die manier zelf onmogelijk te maken.Net daarom werd het gesprek naar de site van deze consumentenbond verschoven. Het is bovendien zeer verwarrend om de vragen gesteld via deze consumentenzaken site te beantwoorden via de inbox van mijn geblokkeerd account waarbij jullie niet eens antwoorden op mijn feedback die ik daar geef! Ik hoop deze keer op een oprecht en gefundeerd antwoord!

VINTED

Naar: C. V.

26/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: C. V.

28/04/2024

Hi,You were recently in touch with Vinted support.Please rate our support team's performance:s:www.vinted.nl/hcf/71557457/1714739093/f989e805771e59af524e898e7930f3a0Your feedback helps us improve, so please be honest. Team Vinted

C. V.

Naar: VINTED

28/04/2024

Het spijt me ten zeerste te moeten zeggen dat ik buitengewoon teleurgesteld ben. Jullie blijven mijn vragen ontwijken en lijken geen enkele moeite te doen om concreet te antwoorden. Het voelt alsof ik aan het lijntje wordt gehouden en dat jullie simpelweg doorgaan op jullie elan zonder echt naar mijn bezorgdheden te luisteren. Dit is niet hoe klantenservice zou moeten werken. Ik heb herhaaldelijk mijn standpunt duidelijk gemaakt en verwacht op zijn minst een eerlijke en directe reactie. Het heeft geen zin meer om feedback te geven als deze niet serieus wordt genomen en er geen actie wordt ondernomen om de situatie te verbeteren. Ik hoop oprecht dat jullie dit serieus nemen en beter luisteren naar jullie klanten, want op dit moment voel ik me allerminst gehoord of gerespecteerd als klant.

VINTED

Naar: C. V.

28/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

C. V.

Naar: VINTED

28/04/2024

Onderwerp: Verzoek tot uitoefening van het recht om vergeten te wordenBeste,Ik schrijf u om mijn recht om vergeten te worden uit te oefenen in overeenstemming met de Europese regelgeving, met name artikel 17 van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).Ik verzoek u vriendelijk om alle persoonlijke gegevens die u over mij in uw databases bewaart volledig te verwijderen. Dit omvat, maar is niet beperkt tot, mijn naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer en alle andere informatie die direct of indirect tot mij herleidbaar is.Ik ben me ervan bewust dat volgens de AVG u verplicht bent om binnen een redelijke termijn aan dit verzoek te voldoen. Ik verzoek u dan ook om mij schriftelijk te bevestigen dat mijn gegevens volledig zijn verwijderd uit al uw systemen en databases.Mocht u aanvullende informatie nodig hebben om mijn identiteit te verifiëren of om dit verzoek te verwerken, dan ben ik bereid om deze te verstrekken.Ik dank u bij voorbaat voor uw aandacht voor dit verzoek en ik zie graag uw bevestiging van de verwijdering van mijn gegevens tegemoet.Met vriendelijke groet,

VINTED

Naar: C. V.

28/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: C. V.

28/04/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

VINTED

Naar: C. V.

01/05/2024

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Ayoub Team Vinted

C. V.

Naar: VINTED

01/05/2024

Het is absoluut niet nodig en zelf ergelijk om steeds weer standaard antwoorden te geven die er geen zijn. Jullie bewijzen bij deze mijn punt dat jullie constant standaard antwoorden geven die absoluut geen antwoord zijn op de vraag. Zo kreeg ik op mijn vraag van 28/4 alweer 3 niets zeggende berichten gekregen en wacht ik op een to the point antwoord. Ik hoop dat deze gaan komen met de tussenkomst van de gegevensbeschermingsautoriteit die ik inmiddels heb gevraagd te bemiddelen.

VINTED

Naar: C. V.

01/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: C. V.

01/05/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

C. V.

Naar: VINTED

01/06/2024

Voor de andere lezers wil ik vermelden dat Vinted, onder druk van een officiële instantie, uiteindelijk moest toegeven dat ze fout zaten. Dit terwijl ze voordien systematisch weigerden mijn vragen te beantwoorden en mijn dossier zelfs niet wilden inzien. De onterechte terugbetalingen zijn nog steeds niet opgelost en ik vrees dat dit onopgelost blijft, aangezien Vinted blijft weigeren zichzelf te in vraag te stellen, zich blijft vastrijden in rigide standaardprocedures en weigert dossiers grondig te bekijken.

VINTED

Naar: C. V.

01/06/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: C. V.

01/06/2024

Hello, Thank you for reaching out.I'd be happy to help you with this!  Could you please reply to this message thread with a screenshot of the problem and a more detailed explanation of the situation?  We will also need your username.Please get back to us within 24h, otherwise we will consider the situation resolved.Speak to you soon,Selim ll Team Vinted

VINTED

Naar: C. V.

03/06/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform