Terug

Schadeclaim

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. B.

Naar: Europ Assistance Belgium

15/11/2025

Beste, Mijn bijgevoegde schadeclaim dateert ondertussen van 12 september en ik heb nog altijd geen enkel antwoord of terugbetaling ontvangen. Ik vat nog even samen: op 12 september maakte ik u een schadeaangifteformulier i.v.m. een geannuleerde reis naar Knokke, alsook de volgende bijlagen, over: • Factuur van het hotel; • Bewijs van de betaling via het Gold-pakket; • Door de behandelende arts ingevuld medisch attest. Kunt u het bedrag van 1.233 euro zo spoedig mogelijk terugstorten op mijn rekening bij Argenta? Alvast bedankt. Dominique Bulcke


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform