Beste,Op zondagavond 28 januari heb ik de Samsung Galaxy S24 Plus 512GB besteld, met het vooruitzicht op een aantrekkelijke cashback van 120 euro. Deze aanbieding speelde een belangrijke rol bij mijn beslissing om direct tot aankoop over te gaan.Mijn vorige smartphone had ik reeds verkocht in afwachting van de nieuwe levering, die volgens de belofte van Coolblue 'morgen in huis' zou zijn. Helaas had ik op woensdag, de dag waarop ze m'n oude gsm kwamen halen, de bestelling nog steeds niet ontvangen. Na contact met uw klantenservice en PostNL bleef de situatie onduidelijk en werd ik van het kastje naar de muur gestuurd.Het weekend naderde, en het geduld van de koper raakte op, waardoor ik een goede deal ben misgelopen. Op maandag 5/2 nam ik opnieuw contact op met jullie klantenservice. Het bleek dat de oorspronkelijke zending verloren was gegaan, waardoor ik voor het zelfde bedrag een nieuwe kon kiezen.Helaas was de cashbackactie van 120 euro tegen die tijd verlopen en hadden ze deze gsm niet meer in de gewenste kleur. Begrijpelijk had ik gehoopt dat Coolblue begrip zou tonen voor de gecreëerde situatie en de gemiste cashback alsnog zou vergoeden. Dit bleek echter niet het geval, waardoor ik genoodzaakt was om de goedkopere variant te bestellen: Samsung Galaxy S24 Plus 256GB.Nu ik geconfronteerd ben met een vertraging van 8 dagen, het verlies van een klant, en het mislopen van de cashback, wil ik graag een schadeclaim indienen voor het bedrag van 120 euro.