Terug

schadeclaim samsung s24 plus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Q. H.

Naar: Cool blue

06/03/2024

Beste,Op zondagavond 28 januari heb ik de Samsung Galaxy S24 Plus 512GB besteld, met het vooruitzicht op een aantrekkelijke cashback van 120 euro. Deze aanbieding speelde een belangrijke rol bij mijn beslissing om direct tot aankoop over te gaan.Mijn vorige smartphone had ik reeds verkocht in afwachting van de nieuwe levering, die volgens de belofte van Coolblue 'morgen in huis' zou zijn. Helaas had ik op woensdag, de dag waarop ze m'n oude gsm kwamen halen, de bestelling nog steeds niet ontvangen. Na contact met uw klantenservice en PostNL bleef de situatie onduidelijk en werd ik van het kastje naar de muur gestuurd.Het weekend naderde, en het geduld van de koper raakte op, waardoor ik een goede deal ben misgelopen. Op maandag 5/2 nam ik opnieuw contact op met jullie klantenservice. Het bleek dat de oorspronkelijke zending verloren was gegaan, waardoor ik voor het zelfde bedrag een nieuwe kon kiezen.Helaas was de cashbackactie van 120 euro tegen die tijd verlopen en hadden ze deze gsm niet meer in de gewenste kleur. Begrijpelijk had ik gehoopt dat Coolblue begrip zou tonen voor de gecreëerde situatie en de gemiste cashback alsnog zou vergoeden. Dit bleek echter niet het geval, waardoor ik genoodzaakt was om de goedkopere variant te bestellen: Samsung Galaxy S24 Plus 256GB.Nu ik geconfronteerd ben met een vertraging van 8 dagen, het verlies van een klant, en het mislopen van de cashback, wil ik graag een schadeclaim indienen voor het bedrag van 120 euro.

Berichten (3)

Cool blue

Naar: Q. H.

07/03/2024

Hi Quinten,Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je de cashback actie mist door een vertraging van je bestelling. Natuurlijk lossen wij dit graag voor je op.Wij zorgen ervoor dat je 120 euro van ons terugkrijgt. Hiervoor heb ik de aanvraag reeds ingediend bij onze administratieve dienst. Zou je ons nog het rekeningnummer kunnen meedelen waarop wij de 120 euro naar kunnen storten? Dan geven wij dit door aan onze collega's. Je ontvangt vervolgens het bedrag van 120 euro binnen 3 à 5 werkdagen op je rekening. Alvast bedankt!In afwachting van jouw antwoord, wens ik je alvast een heel fijne dag verder!Met vriendelijke groet,Christof van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlach.Coolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On March 6, 2024 at 8:56 :AM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be

Q. H.

Naar: Cool blue

07/03/2024

Hallo,bedankt voor de snelle reactie. Mijn rekeningnummer is: BE31063657856055Mvg Quinten Hubert

Cool blue

Naar: Q. H.

08/03/2024

Goedemorgen Quinten,Dankjewel voor je bericht.Zonet heb ik het rekeningnummer doorgegeven en brengen we dit spoedig in orde.Met vriendelijke groet,Glenn van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On March 7, 2024 at 5:26 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform