Klacht
I. L.
Naar: MediaMarkt
Beste, Op 26 augustus 2019 kocht ik een mobile telefoon met daarbij een omniumverzekering waarbij ze verzekerden dat : in geval van schade die direct werd vervangen door een nieuwe Zondag 10 mei liet mijn dochter die telefoon vallen per ongeluk.Maandag ging mijn dochter naar mediamarkt in Kortrijk. Daar stelden ze voor om rechtstreeks kontakt op te nemen met de verzekering en dit om tijd te winnen. Maandagavond belde ik de verzekering op en ze gingen mij een link sturen, die ik pas vandaag ontving en dit na iedere dag geprobeerd te hebben op te bellen en ook met de belofte dat ze mij binnen drie uur gingen terugopbellen ( niet gedaan natuurlijk). Vandaag kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn.( reeds 4 dagen zonder telefoon) die mij een link stuurde. Na meerdere pogingen is het onmogelijk om een schade aan te geven. Je moet nl het uur doorgeven, het kleur van de telefoon en het vermogen, maar dat is onmogelijk , dus wordt de aangifte niet verstuurd. Deze telefoon koste mij 288 Euro + 69 euro voor de verzekering.Ik belde ook naar mediamarkt in Oostende waar men het betreurde dat mij geen duidelijke informatie gegeven heeft bij het afsluiten van de verzekering. Ook vind ik het schandalig dat alleen al de aangifte zoveel dagen in beslag neemt. Dus samengevat : de schade gebeurt op 10 mei door het vallen van de telefoon maandag 11 mei gaat mijn dochter naar mediamarkt Kortrijk die aanraadt de verzekering zelf op te bellen. Maandag namiddag bel ik de verzekering op die me belooft een link op te sturen die nooit aankomtWoensdag 13 mei bel ik mediamarkt oostend op , voor niks. ik probeer opnieuw de verzekering te bereiken, laat mijn nummer na omdat de telefoondienst me zegt dat ze me binnen 3 uur opnieuw gaan opbellen en ik blijf dus speciaal thuis daarvoor maar tevergeefs Vandaag , na vele pogingen, krijg ik opnieuw iemand aan de lijn die me direct een link stuurt die niet werkt, ook niet na verschillende pogingen en dit gedurende een minstens een uur Ik denk dat ik terecht misnoegd ben want ik ben nog altijd zonder telefoon, zelfs al neem ik een omniumverzekering. vriendelijke groeten
Berichten (11)
MediaMarkt
Naar: I. L.
Beste,Eerst en vooral onze oprechte excuses voor het moeizame verloop van uw schadeclaim.Ik heb uw bericht doorgestuurd naar mijn collega die in contact staat met onze verzekeringspartner.Van zodra ik meer weet van hun kant breng ik u zo snel mogelijk op de hoogte.Vriendelijke groeten,Cordialement,AnoukComplaints Teamcomplaints@mediamarkt.bewww.mediamarkt.bewww.saturn.luBrusselsesteenweg 496 bus 21731 Asse ZellikBelgie
MediaMarkt
Naar: I. L.
Beste,Zou u ons een kopie kunnen bezorgen van uw aankoopbewijs?We hebben het contractnummer nodig dat hierop terug te vinden is.Alvast bedankt.Vriendelijke groeten,Cordialement,AnoukComplaints Teamcomplaints@mediamarkt.bewww.mediamarkt.bewww.saturn.luBrusselsesteenweg 496 bus 21731 Asse ZellikBelgie
I. L.
Naar: MediaMarkt
Hierbij ingesloten de aankoopfactuur en het verzekeringscontract.MvgIngrid Logghe
MediaMarkt
Naar: I. L.
Beste,Ondertussen hebben wij contact opgenomen met de verzekering zelf.Zij melden ons dat zij u op 14/05/2020 een e-mail hebben gestuurd met een volledige uitleg hoe uw claim in te dienen, maar dat u tot op vandaag uw claim nog niet hebt ingediend.Dit is nodig om u verder te kunnen helpen, u kan deze indienen via: s:omniumtelecom.be/smbk-customer/mediamarkt/loginnl/.De specificaties van het toestel zoals het kleur/vermogen/... kan u terugvinden op de '˜sticker' die op het toestel plakt, waar ook het serienummer opstaat.Zo niet, kan u deze ook terugvinden op onze website indien dit toestel momenteel nog beschikbaar is.Vriendelijke groeten,Cordialement,AnoukComplaints Teamcomplaints@mediamarkt.bewww.mediamarkt.bewww.saturn.luBrusselsesteenweg 496 bus 21731 Asse ZellikBelgie
I. L.
Naar: MediaMarkt
Reeds meerdere pogingen gewaagd om de schadeclaim in te dienen. ONMOGELIJK.!!!! De link werkt gewoon niet. Ondertussen reeds 2 weken zonder telefoon. SCHANDALIG.!!!MVGINGRID LOGGHE
MediaMarkt
Naar: I. L.
Beste,Wij bekijken verder samen met onze partner wat we kunnen doen om u hiermee te helpen.Van zodra ik een reactie krijg van mijn collega's brengen wij u meteen op de hoogte.Alvast bedankt voor uw geduld.Vriendelijke groeten,Cordialement,AnoukComplaints Teamcomplaints@mediamarkt.bewww.mediamarkt.bewww.saturn.luBrusselsesteenweg 496 bus 21731 Asse ZellikBelgie
MediaMarkt
Naar: I. L.
Beste,Zou u ons wat meer details kunnen geven over wat er precies misloopt?Kan u een screenshot doorsturen van de pagina waar het vastloopt?Voor rechtstreeks contact kan u ons ook steeds bereiken via het contactformulier op onze website.s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,AnoukMediaMarkt Belgie
I. L.
Naar: MediaMarkt
Beste, op 30 mei is het uiteindelijk gelukt de schadeclaim in te dienen via de link die me doorgestuurd werd.Ik heb geen bevestiging gehad. MvgIngrid Logghe
MediaMarkt
Naar: I. L.
Beste,In dat geval kan u rechtstreeks telefonisch contact opnemen met de verzekering.Wij hebben namelijk geen toegang tot de registratie en kunnen dus ook niet nakijken of alles correct werd geregistreerd.Vriendelijke groeten,Cordialement,AnoukComplaints Teamcomplaints@mediamarkt.bewww.mediamarkt.bewww.saturn.luBrusselsesteenweg 496 bus 21731 Asse ZellikBelgie
I. L.
Naar: MediaMarkt
Goed. Nog steeds geen reactie. Wat valt er nu te doen?????kan dat allemaal zomaar???? Ik ben ondertussen bijna een maand zonder telefoon.
MediaMarkt
Naar: I. L.
Beste,Hebt u telefonisch contact opgenomen met de verzekering?Welke informatie hebt u van hen doorgekregen?Kan u ons een kopie bezorgen van uw aankoopbewijs zodat wij indien nodig ook verder navraag kunnen doen?Alvast bedankt.Vriendelijke groeten,Cordialement,AnoukComplaints Teamcomplaints@mediamarkt.bewww.mediamarkt.bewww.saturn.luBrusselsesteenweg 496 bus 21731 Asse ZellikBelgie
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten