Beste,Op 5 juni 2020 nam ik via de dienst schadegevallen telefonisch contact op met de dienst contracten om enerzijds mijn autoverzekering op te zeggen en anderzijds een schadeattest te vragen om een nieuwe verzekering af te kunnen sluiten. Mijn situatie: Ik ben door Belgische defensie sinds augustus 2019 in Frankrijk tewerkgesteld voor een periode van 3 jaar. Ondertussen heb ik mijn auto ingevoerd in Frankrijk en mijn nummerplaat laten schrappen.Telefonisch werd er mij door ethias meegedeeld dat ik binnen de 5 dagen een schadeattest zou ontvangen.Vervolgens heb ik een mail gestuurd op 16/06/20 naar info.autoverzekering@ethias.be en heb dadelijk een bericht ontvangen van goed ontvangst. Vervolgens stuurde ik een herinnering op 04/07/20. Bijkomend heb ik een klacht ingediend via hun website en vandaag nogmaals een mail met vermelding dat ik jullie ging contacteren.Op hun website heb ik gelezen dat het schadeattest ook kan aangevraagd worden via www.carattest.be, maar men vraagt hier een identificatie via EID. Mijn EID is momenteel geblokkeerd, er wacht mij een nieuwe pin/pukcode op het gemeentehuis, maar hiervoor moet ik fysiek met mijn ID-kaart naar daar gaan wat pas mogelijk is in augustus. Voor de meeste administratie kan je inloggen met ITSME, maar voor deze website is dit blijkbaar nog niet mogelijk.Zolang ik geen schadeattest heb kan ik slechts een tijdelijke autoverzekering afsluiten in Frankrijk en sinds vandaag is die termijn van 1 maand verstreken.Hetgeen ik van ethias wil bekomen is het volgende:1. Schadeattest.2. Een bevestiging dat mijn verzekering werd stopgezet.Hartelijk dank voor jullie hulp en expertise.Met vriendelijke groeten,