Terug

schade

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: MediaMarkt

02/10/2023

Beste,Ik bestelde eind juli een frigo bij mediamarkt. Enkele dagen later werd deze geleverd. Toen ik de doos opendeed zag ik dat de bovenkant van de frigo beschadigd was er waren ook deukjes in de bescherming aan de achterkant van de frigo. De frigo was nog niet volledig uitgepakt. Dus liet ik hem netjes in de doosIk nam foto's en stuurde deze naar het bedrijf. Ik werd gecontacteerd en kreeg te horen dat de klacht verder afgehandeld werd door de afdeling die de frigo opstuurde (Woluwe). Zij vertelden me dat de koerierdienst nu geen tijd had om op te halen en dat ik nog weekje zou moeten wachten. Toen ik terugmailde dat ze mij moesten contacteren wanneer het bedrijf er om zou komen, kreeg ik van hen te horen dat ze dachten dat ik er met een hamer op had geklopt en dat er volgens de foto's geen beschadigingen waren aan de buitenkant van de doos... conclusie ik bracht zelf de schade aan. Ik was verbouwereerd en contacteerde mediamarkt Woluwe opnieuw. Deze mail en mijn 3 andere mails werden genegeerd en ik kreeg geen reactie. Ik stuurde nog een mail via de algemene site van mediamarkt. Zij stuurden de mail door naar Woluwe maar opnieuw kreeg ik geen reactie. Ik belde ook naar Mediamarkt. Zij vertelden me dat ik het allemaal moest regelen met Woluwe want zij konden (ookal dragen ze de naam mediamarkt) niets voor mij doen. Na 2 maand mailen en geen reactie ontvangen en weten dat ik helemaal geen schade aan het product bracht ben ik ten einde raad. Deze manier van behandeling van klanten is echt niet ok.Alvast bedankt om dit te lezen,hopelijk kunnen jullie mij helpen,mvg,Lieslot

Berichten (6)

MediaMarkt

Naar: L. V.

02/10/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 231002-056008.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34942---]

MediaMarkt

Naar: L. V.

04/10/2023

Beste klant,Bedankt voor het delen van uw klacht met ons. We willen u laten weten dat we uw feedback serieus nemen en direct stappen ondernemen om het probleem op te lossen. Uw klacht is doorgestuurd naar onze na verkoop dienst, die nu hard aan het werk is om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk wordt terugbetaald.We begrijpen dat uw tijd waardevol is, en we waarderen uw geduld terwijl we dit voor u oplossen. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan voor u klaar en zullen er alles aan doen om dit zo snel en efficient mogelijk af te handelen.Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We streven ernaar om uw vertrouwen te behouden en zullen er alles aan doen om uw probleem naar tevredenheid op te lossen.Met vriendelijke groeten,SandyMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:014486:37909---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:014486:37909---]

L. V.

Naar: MediaMarkt

22/10/2023

Beste,bedankt voor het bericht. Ik ben blij dat er naar een oplossing wordt gezocht en dat het bedrag wordt terugbetaald.Ondertussen zijn we 3 weken verder en hebben jullie hopelijk al een zicht op wanneer dit zal gebeuren?mvg,Lieslot

MediaMarkt

Naar: L. V.

22/10/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 231022-002805.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34940---]

L. V.

Naar: MediaMarkt

08/11/2023

Beste,Ik heb ondertussen geduldig afgewacht zoals in jullie eerste mail stond.De dienst na verkoop heeft nog niets terugbetaald. Jullie hebben zelfs nog geen contact opgenomen met mij. Heel erg jammer. Dit kastje naar de muur spelletje duurt ondertussen al 3 maand. Ik voel me dan ook genoodzaakt om samen met Testaankoop verdere stappen te ondernemen. Het enige dat ik wel van jullie krijg is referentienummers over mijn vragen. Daarom hieronder nog eens een reminder van een van jullie antwoorden.Beste klant, Bedankt voor je mail. Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen. Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 231002-056008. We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag. Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment. Wij danken u alvast voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Media Markt BelgieBeste klant, Bedankt voor het delen van uw klacht met ons. We willen u laten weten dat we uw feedback serieus nemen en direct stappen ondernemen om het probleem op te lossen. Uw klacht is doorgestuurd naar onze na verkoop dienst, die nu hard aan het werk is om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk wordt terugbetaald. We begrijpen dat uw tijd waardevol is, en we waarderen uw geduld terwijl we dit voor u oplossen. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan voor u klaar en zullen er alles aan doen om dit zo snel en efficient mogelijk af te handelen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We streven ernaar om uw vertrouwen te behouden en zullen er alles aan doen om uw probleem naar tevredenheid op te lossen. Met vriendelijke groeten, Sandy MediaMarkt Belgie Contacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:014486:37909---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:014486:37909---]

MediaMarkt

Naar: L. V.

08/11/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 231108-061124.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34944---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform