Terug

Schade zweefparasol + nooit reactie op klacht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

18/04/2023

BesteOp 7 mei 2022 (!) liet ik jullie weten dat onze zweefparasol, die we via jullie webshop bestelden op 3/6/2021 (webkey 2747995549), een gebrek vertoonde: de zoom van het zeil aan één van de baleinen was namelijk losgekomen. Ik bezorgde jullie foto's, onze bestelbon en het ticket met onze contactgegevens. Aangezien ons product nog onder de garantie viel (en valt), wilden we dit graag laten herstellen. Dezelfde dag kwam er een automatisch antwoord dat het erg druk was en dat een antwoord even op zich kon laten wachten, maar dit is nooit gekomen. We hebben onze parasol bijgevolg al een eeuwigheid niet meer gebruikt, uit angst om de schade nog erger te maken. Aangezien het om een fiks aankoopbedrag ging, vinden we het uitblijven van een reactie des te frustrerender.Voor ons is het simpel: ofwel wordt het defect alsnog hersteld, ofwel krijgen we een nieuwe parasol, ofwel willen we ons geld terug.Groeten

Berichten (1)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: D. V.

19/04/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform