BesteOp 7 mei 2022 (!) liet ik jullie weten dat onze zweefparasol, die we via jullie webshop bestelden op 3/6/2021 (webkey 2747995549), een gebrek vertoonde: de zoom van het zeil aan één van de baleinen was namelijk losgekomen. Ik bezorgde jullie foto's, onze bestelbon en het ticket met onze contactgegevens. Aangezien ons product nog onder de garantie viel (en valt), wilden we dit graag laten herstellen. Dezelfde dag kwam er een automatisch antwoord dat het erg druk was en dat een antwoord even op zich kon laten wachten, maar dit is nooit gekomen. We hebben onze parasol bijgevolg al een eeuwigheid niet meer gebruikt, uit angst om de schade nog erger te maken. Aangezien het om een fiks aankoopbedrag ging, vinden we het uitblijven van een reactie des te frustrerender.Voor ons is het simpel: ofwel wordt het defect alsnog hersteld, ofwel krijgen we een nieuwe parasol, ofwel willen we ons geld terug.Groeten