Geachte heer/mevrouw,
Op 16/01/2025 werd mijn nieuwe keuken door uw firma geleverd en geplaatst op mijn adres. Enkele dagen later merkte ik op dat mijn deur niet meer correct opende. Na controle door de firma die de ramen en deuren heeft geplaatst, werd vastgesteld dat het deurmechanisme aan de binnenkant beschadigd is en dat er krassen op de kozijnen staan. Dit is hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt tijdens het binnenbrengen van de kasten.
Ik heb u reeds op 03/02 gecontacteerd met foto's van de schade en een offerte voor herstelling, maar u weigert tussenkomst wegens vermeend gebrek aan bewijs. Ik wijs u er echter op dat het uw wettelijke aansprakelijkheid is om zorg te dragen voor schade veroorzaakt door uw medewerkers tijdens de levering en plaatsing.
Daarom verzoek ik u binnen de 14 dagen na ontvangst van deze klacht mij telefonisch of per mail te contacteren met een degelijke uitleg waarom u niet wenst tussen te komen en om samen toch tot een oplossing te komen.
Met vriendelijke groeten,
Bert Boeckaerts