Terug

Schade tijdens levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: KREFEL

22/08/2020

Beste,Ik heb jullie reeds een aantal keer proberen telefonisch te contacteren gisteren, tevergeefs.Gisteren voormiddag voormiddag, tijdens de levering en installatie van de Samsung koelkast op mijn appartement, zijn er een aantal beschadigingen aangebracht aan mijn verblijf:-De buitenlift heeft mijn balustrade erg beschadigd, de volledige reling is krom.Zowel de persoon van de lift als de installateurs van Krëfel zijn hier getuige van. (foto zie bijlage) Verbiest verhuizingen is de firma die de lift bediende. Het lijkt me best dat jullie onderling uitklaren wie deze kost zal dragen. Indien u deze dienst aanbiedt verwacht ik dat deze feilloos wordt uitgevoerd.-Tijdens het verplaatsen van de koelkast van de woonkamer naar de keuken door de installateurs, zijn er enkele diepe krassen op de parketvloer toegebracht. (zie bijlage)De parketvloer is enkele weken geleden nog maar net geplaatst, ik vind het dan ook bijzonder jammer om deze schade te moeten vaststellen.Ik zal alvast contact opnemen met de syndicus en mijn aannemer voor een prijsopgave voor herstelling van de balustrade, alsook de parketvloer.Graag ontvang ik per kerende van u een ontvangst bevestiging van mijn mail binnen de 2 werkdagen, alsook de de oplossing die jullie zullen aanbieden. Zoniet zal ik helaas genoodzaakt zijn om verdere stappen te ondernemen.

Berichten (4)

KREFEL

Naar: J. G.

22/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

KREFEL

Naar: J. G.

24/08/2020

Beste mevrouw, mijnheer,Wij hebben jouw mailgoed ontvangen.Met spijt vernemenwij de schade die werd aangebracht tijdens de levering.Jouw vraag werd doorgestuurdnaar de betreffende dienst om dit na te kijken en wij houden je zo snelmogelijk op de hoogte.Wij hopen u met dezeinfo voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groeten,Carmen Customer HappinessTeammember

J. G.

Naar: KREFEL

26/08/2020

Beste Krefel,Hebben jullie reeds een update?MvgJonathan

KREFEL

Naar: J. G.

26/08/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform