Beste,Ik heb jullie reeds een aantal keer proberen telefonisch te contacteren gisteren, tevergeefs.Gisteren voormiddag voormiddag, tijdens de levering en installatie van de Samsung koelkast op mijn appartement, zijn er een aantal beschadigingen aangebracht aan mijn verblijf:-De buitenlift heeft mijn balustrade erg beschadigd, de volledige reling is krom.Zowel de persoon van de lift als de installateurs van Krëfel zijn hier getuige van. (foto zie bijlage) Verbiest verhuizingen is de firma die de lift bediende. Het lijkt me best dat jullie onderling uitklaren wie deze kost zal dragen. Indien u deze dienst aanbiedt verwacht ik dat deze feilloos wordt uitgevoerd.-Tijdens het verplaatsen van de koelkast van de woonkamer naar de keuken door de installateurs, zijn er enkele diepe krassen op de parketvloer toegebracht. (zie bijlage)De parketvloer is enkele weken geleden nog maar net geplaatst, ik vind het dan ook bijzonder jammer om deze schade te moeten vaststellen.Ik zal alvast contact opnemen met de syndicus en mijn aannemer voor een prijsopgave voor herstelling van de balustrade, alsook de parketvloer.Graag ontvang ik per kerende van u een ontvangst bevestiging van mijn mail binnen de 2 werkdagen, alsook de de oplossing die jullie zullen aanbieden. Zoniet zal ik helaas genoodzaakt zijn om verdere stappen te ondernemen.