Terug

Schade rolluiken na levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: bpost

06/03/2024

Geachte, op 9 januari werd er een pakje geleverd zonder eerst aangebeld te hebben. Dit hebben wij op video staan. Pakje werd rechtstreeks op onze veilige plaats gezet, helaas op vensterbank en niet op de grond. Gevolg automatische rolluiken zijn gezakt op moment dat pakje hierop lag waardoor deze kwam vast te zitten en rolluik uit zijn sas is gerold. Winsol moeten laten komen die het probleem helaas maar deels hebben kunnen oplossen, er blijft 5 cm opening als rolluik naar beneden komt. Prijs interventie 140€. Er was op moment levering iemand thuis en had pakjes koerier gebeld had dit niet gebeurd. Wij willen deze reparatiekosten door bpost laten terugvorderen. Mvg. dhr. De Vroey

Berichten (5)

bpost

Naar: F. D.

06/03/2024

Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u een klacht hebt ingediend op 12/01 bij onze klantendienst maar deze hebben u proberen terug te bellen maar zonder succes.U heeft dan een mail ontvangen op 12/01 ivm een beschadiging van uw zending wat niet het probleem was.We raden u aan om onze klantendienst opneiuw te contacteren en uw klacht in te dienen met de foto's van de schade en de factuur van de herstelling.Deze gaan dan betrokken kantoor contacteren om dit te bespreken.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: s:www.bpost.be/nl/faq/heeft-je-postbode-je-eigendom-beschadigden vul dan in de webformulier met bijlagen.Mogen wij u aanraden om in de toekomst niet zo lang te wachten om ons opnieuw te contacteren.Met vriendelijke groeten,AnnebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-OMJ7E7R]

F. D.

Naar: bpost

06/03/2024

Heb contactformulier ingevuld, hopelijk snel respons

F. D.

Naar: bpost

11/03/2024

Geachte, hierbij de offerte van Winsol voor definitieve herstelling van ons rolluik zoals u gevraagd had. Mvg. dhr. De Vroey graag toevoegen aan dossier : 1-53606000236

F. D.

Naar: bpost

11/03/2024

Offerte Winsol dhr. De Vroey met dossier nummer : 1-53606000236

bpost

Naar: F. D.

12/03/2024

Klik hier als u geen volledig weergave heeftGeachte ,Dit dossier is afgesloten.We raden u aan om bpost opnieuw te contacteren.Met vriendelijke groeten,Anne Uw klantenadviseur----------- Oorspronkelijk Bericht --------------- CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform