Terug

Schade riolering tijdens aanleg fibernetwerk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: Fiberklaar

05/06/2023

Goeiedag, in onze straat wordt het fibernetwerk aangelegd van Fiberklaar door de aannemer Fiber4Flanders. Ikzelf heb niet ingetekend om aangesloten te worden. Voor de aanleg wordt een sleuf gegraven in de lengte van de straat om daar de nieuwe kabel in te leggen. Tijdens deze werken is de aansluiting van mijn huis naar de riolering beschadigd geraakt. Op vrijdag avond 02/06/2023 is de sleuf terug dichtgelegd, nog zonder bestrating. Op zaterdag en zondag is het duidelijk te zien dat het zand rond deze aansluiting nat is. Gezien het niet geregend heeft en geen water op de straat is gebruikt ga ik er vanuit dat de aansluiting onvoldoende hersteld is. Dit heeft als gevolg dat het afvalwater van ons gezin in de grond dringt en niet wordt afgevoerd zoals het hoort. Wat ik verwacht is dat deze aansluiting hersteld en gecontroleerd wordt vooraleer nieuwe bestrating wordt aangelegd. Het spreekt niet in het voordeel van de aannemer dat tijdens deze werken, in een straat van 200 meter lang, ook al de waterleiding, telenet kabel en op andere plekken de riolering beschadigd is geraakt.

Berichten (5)

Fiberklaar

Naar: K. P.

05/06/2023

Beste, Bedankt voor uw mail, we hebben deze goed ontvangen.Kan u meer gegevens bezorgen van de heer Paepen? Adres, telefoonnummer, email,.Alvast bedankt.Met vriendelijke groetenWindeFiber4Flanders contactcenter0800 27 001fiber4flanders@fiberklaar.bes:www.fiber4flanders.be

K. P.

Naar: Fiberklaar

05/06/2023

Goeiedag,Mijn persoonlijke contactgegevens zullen verzonden worden in een mail naar fiber4flanders@fiberklaar.be.Er zal verwezen worden naar deze klacht.Reden van het verzenden van de aparte mail is het risico op publiceren van mijn persoonlijke gegevens.Met vriendelijke groeten,Dhr. Paepen.

Fiberklaar

Naar: K. P.

07/06/2023

Geachte,Fiber4Flanders dankt u voor uw email.We hebben uw melding succesvol ontvangen. Onze medewerkers nemen deze in behandeling en contacteren u zo snel mogelijk.Met vriendelijke groeten,AlanaTeam Fiber4Flanders iov Fiberklaar

K. P.

Naar: Fiberklaar

03/07/2023

Goeiedag, Bijna 4 weken na uw vorige reactie is er nog geen contact opgenomen om een oplossing te bespreken. Wat ik verwacht is een contact op korte termijn om een oplossing voor het probleem concreet te maken.Groet,Dhr. Paepen.

Fiberklaar

Naar: K. P.

05/07/2023

Hallo,Ik heb doorgegeven dat er nog geen oplossing is en dat ze dit moeten bekijken.Met vriendelijke groetenAlanaTeam Fiber4Flanders iov Fiberklaar


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform