Geachte heer, mevrouw de Roest, Hartelijk dank voor uw vraag via de website. Ik begrijp dat u uw pakket beschadigd heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. We hebben een overeenkomst met de afzender. Daarom wil ik u vragen contact op te nemen met de afzender voor een gepaste oplossing.Als de afzender een onderzoek gaat instellen bij ons, dan hebben wij een aantal gegevens nodig. Het kan zijn dat deze nodig zijn voor het onderzoek. Ik adviseer u alvast foto's te maken van de volgende onderdelen: Het beschadigde artikel in zijn totaliteit Detailopname(s) van de beschadiging De verpakking in zijn totaliteit met zichtbaar de adressering en de barcode Het adres met de barcode De beschadiging van de verpakking De binnenkant van de verpakking. Ik begrijp ook dat u uw pakket heeft ontvangen, maar er niet voor heeft getekend. Dat is niet onze normale aanbiedprocedure. Mijn excuses hiervoor. Ik geef uw klacht door en zorg dat we dit met de chauffeur bespreken. U ontvangt hier verder geen terugkoppeling op, maar wij gebruiken uw klacht om onze dienstverlening te verbeteren. Mocht u naar aanleiding van bovenstaande toch nog vragen hebben, kunt u uiteraard altijd reageren op deze mail.Ik vertrouw erop je voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Martina SpigicKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag: