We zijn ontevreden over hoe alles verlopen is omtrent de plaatsing van onze keuken op 21 augustus 2017. Bestelbon: K3843182 . Heb foto's gestuurd van de schade die hij aangericht heeft aan de muren met het plaatsen van de keuken . Plaatser ontkent niet dat er schade gemaakt is. Eerst vondt de plaatser dat ik het zelf kon repareren . Dit heb ik betwist en gevraagd om deze zaak af te handelen met de verzekering.Hierna kreeg ik op 12 september van de dienst na verkoop een mail :Geachte heer,Naar aanleiding van de ontvangst van uw onderstaande mail en het telefonische gesprek van vandaag, zenden wij u deze mail ter informatieve titel.De plaatser ontkent niet dat er beschadigingen aan de muur gemaakt zijn doch meldt dat het hier over minieme beschadigingen gaat.Teneinde deze klacht af te handelen, wenst hij u dan ook vriendelijk te vragen om hem een bestek te bezorgen teneinde een dossier bij zijn verzekering te openen.Nogmaals wensen wij ons te excuseren voor de opgelopen ongemakken,Met vriendelijke groeten - Meilleures salutations - Best regards Veerle COUSSE.Hierna heb ik een bestek laten opmaken en opgestuurd naar keukenscuisinessav@krefel.be op 28september.Op 30september kreeg ik een mail van de plaatser waarop stond dat hij het bedrag op bestek van € 333,90 (incl. BTW) , met als vermelding plamuren + schuren + schilderen van muren 9m² te hoog vond en een voorstel van 50euro maakte om de schade te vergoeden. Dit heb ik niet geaccepteerd en een mail gestuurd naar zowel de plaatser als naar de dienst na verkoop dat hij de schade minimaliseerd en ik het graag had dat hij de schade via zijn verzekering afhandelde.Op 20 oktober kreeg ik een mail van Krefel met nog is een voorstel :Geachte heer,Naar aanleiding van de bespreking van uw onderstaande mail met onze plaatser, zenden wij u deze mail ter informatieve titel.De schade die u meldt, wordt geschat op 333,90€, volgens uw schilder.De plaatser verklaarde zich reeds akkoord met het betalen van 50€.U meldde ons dat u hiermee niet akkoord bent en dat u een tussenkomst van Krëfel wenst teneinde deze zaak uit te klaren.Gezien de situatie, zijn wij bereid om u een creditnota op het openstaand saldo ter waarde van 200€ op te maken. Dit bedrag houdt eveneens de bijdrage van onze plaatser in.Indien u zich hiermee akkoord kunt verklaren, wensen wij u vriendelijk te vragen om ons hiervan te informeren zodanig wij de nodige stappen kunnen ondernemen.U een goede ontvangst van deze mail toewensend en uw antwoord afwachtend, verblijven wij, Geachte heer,Met vriendelijke groeten - Meilleures salutations - Best regards Veerle COUSSEWaarop ik een mail op 23 oktober als antwoord heb gestuurd :Dag Veerle,Begrijp niet waarom het niet via de verzekering gaat maar ben bereid om een akkoord af te sluiten door het bedrag van 33,90€ zelf te betalen en om een creditnota van 94,75€ (openstaand saldo na plaatsing 394,75€ - rest van bestek 300€ ) te accepteren. Zoniet gelieve dan via de verzekering te regelen .MvgHet is nu 6 november en heb nog altijd geen antwoord.