Terug

Schade na plaatsing van de keuken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: KREFEL

06/11/2017

We zijn ontevreden over hoe alles verlopen is omtrent de plaatsing van onze keuken op 21 augustus 2017. Bestelbon: K3843182 . Heb foto's gestuurd van de schade die hij aangericht heeft aan de muren met het plaatsen van de keuken . Plaatser ontkent niet dat er schade gemaakt is. Eerst vondt de plaatser dat ik het zelf kon repareren . Dit heb ik betwist en gevraagd om deze zaak af te handelen met de verzekering.Hierna kreeg ik op 12 september van de dienst na verkoop een mail :Geachte heer,Naar aanleiding van de ontvangst van uw onderstaande mail en het telefonische gesprek van vandaag, zenden wij u deze mail ter informatieve titel.De plaatser ontkent niet dat er beschadigingen aan de muur gemaakt zijn doch meldt dat het hier over minieme beschadigingen gaat.Teneinde deze klacht af te handelen, wenst hij u dan ook vriendelijk te vragen om hem een bestek te bezorgen teneinde een dossier bij zijn verzekering te openen.Nogmaals wensen wij ons te excuseren voor de opgelopen ongemakken,Met vriendelijke groeten - Meilleures salutations - Best regards Veerle COUSSE.Hierna heb ik een bestek laten opmaken en opgestuurd naar keukenscuisinessav@krefel.be op 28september.Op 30september kreeg ik een mail van de plaatser waarop stond dat hij het bedrag op bestek van € 333,90 (incl. BTW) , met als vermelding plamuren + schuren + schilderen van muren 9m² te hoog vond en een voorstel van 50euro maakte om de schade te vergoeden. Dit heb ik niet geaccepteerd en een mail gestuurd naar zowel de plaatser als naar de dienst na verkoop dat hij de schade minimaliseerd en ik het graag had dat hij de schade via zijn verzekering afhandelde.Op 20 oktober kreeg ik een mail van Krefel met nog is een voorstel :Geachte heer,Naar aanleiding van de bespreking van uw onderstaande mail met onze plaatser, zenden wij u deze mail ter informatieve titel.De schade die u meldt, wordt geschat op 333,90€, volgens uw schilder.De plaatser verklaarde zich reeds akkoord met het betalen van 50€.U meldde ons dat u hiermee niet akkoord bent en dat u een tussenkomst van Krëfel wenst teneinde deze zaak uit te klaren.Gezien de situatie, zijn wij bereid om u een creditnota op het openstaand saldo ter waarde van 200€ op te maken. Dit bedrag houdt eveneens de bijdrage van onze plaatser in.Indien u zich hiermee akkoord kunt verklaren, wensen wij u vriendelijk te vragen om ons hiervan te informeren zodanig wij de nodige stappen kunnen ondernemen.U een goede ontvangst van deze mail toewensend en uw antwoord afwachtend, verblijven wij, Geachte heer,Met vriendelijke groeten - Meilleures salutations - Best regards Veerle COUSSEWaarop ik een mail op 23 oktober als antwoord heb gestuurd :Dag Veerle,Begrijp niet waarom het niet via de verzekering gaat maar ben bereid om een akkoord af te sluiten door het bedrag van 33,90€ zelf te betalen en om een creditnota van 94,75€ (openstaand saldo na plaatsing 394,75€ - rest van bestek 300€ ) te accepteren. Zoniet gelieve dan via de verzekering te regelen .MvgHet is nu 6 november en heb nog altijd geen antwoord.

Berichten (2)

KREFEL

Naar: A. C.

06/11/2017

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op velevragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krefel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons trèsprochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vosquestions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krefel Customer CareIn response to: Klacht: Schade na plaatsing van de keuken (CPTBE00272801-37) klachtenbox to: mail.box 06/11/2017 11:56 Show Details -------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------         --------------------------------------------------------------------------

KREFEL

Naar: A. C.

08/11/2017

Geachte heer Erol,Naar aanleiding van de ontvangst van uw mail op 23 oktober laatstleden,evenals de onderstaande klacht via de website van Test-Aankoop, zenden wiju deze mail ter informatieve titel.Zoals gisteren, 7 oktober, telefonisch besproken werd, verklaarde u zichakkoord met de ontvangst van de creditnota ter waarde van 200Eur teneinde uwdossier af te sluiten en ter vergoeding van de herstelling aan de muren vanuw keuken.U zal dan ook, via mail, de creditnota ontvangen in de loop van vandaag ofmorgen.U een goede ontvangst van deze mail toewensend, verblijven wij, Geachteheer,Met vriendelijke groeten - Meilleures salutations - Best regardsVeerle COUSSECustomer Care02/255.00.10(Embedded image moved to file: pic22012.jpg)Steenstraat 44 - Industrie zone 4 't Sas - 1851 GrimbergenHumbeekkeukenscuisinessav@krefel.be----- Forwarded by Mail Box/krefel on 06/11/2017 11:59 -----


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform