Terug

schade na levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: VANDEN BORRE

13/09/2018

frenchdoor koelkast geleverd aan huis door 2 franstalige mensen waardoor communicatie niet mogelijk was in het nederlands.. deze konden mij dus ook niet uitleggen wat ik zou moeten doen hebben bij levering, hebben het toestel gedeeltelijk uitgepakt mij laten tekenen en waren verdwenen.. na het zelf verwijderen van de folie waarmee gans het toestel nog was ingepakt heb ik een deuk in de rechterdeur van mijn koelkast opgemerkt en heb ik dadelijk contact met hen(winkel vandenborre) opgenomen, deze gaven mij de raad direkt een mail te sturen naan hun consumerdienst wat ik ook gedaan heb met de foto van de schade in de bijlage.. hierop reageerde ze dat ze mij 169 euro zouden vergoeden waarmee ik niet akkoord ga omwille van het feit dat ik voor dit bedrag geen 10 jaar tegen de schade wil aankijken.. ik stelde dus voor om geen nieuw toestel te leveren maar wel een nieuwe deur... hier kwam echter geen reactie meer op tot ik zelf tot 2 x toe in de winkel mijn beklag ben gaan doen... deze mensen vonden het echter ook niet kunnen dat dit de manier van handelen was van de costumerdienst omdat het toch om een aankoop van bijna 1800 euro ging en de schade in het zicht was..zij hebben dus zelf een mail gestuurd naar deze dienst waarna ik dus wel reactie kreeg en dat de vergoeding van 169 euro meer dan genoeg was.. ook vertelde ik van de leveranciers dat die het nederlands niet machtig waren waarop ze zij dat dit spijtig was maar helaas.. ik had getekend en de kous was af... al bij al kan ik zelf voor deze prijs ( 169 euro ) geen nieuwe deur aankopen en moet ik tegen de schade die niet door mij is aangebracht 10 jaar aankijken en ten tweede.. moest ik na 5 jaar ofzo deze koelkast willen verkopen zal dit zo goed als voor niks moeten zijn want wie wilt een beschadigd toestel?

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: A. C.

19/09/2018

Beste ,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld!Fijne dag verder,Consumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform