Terug

Schade na installatie digitale meter

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. H.

Naar: FLUVIUS

24/03/2024

Geachte,Op 21/02/2024 kwam Unit-T een digitale meter installeren. Na de plaatsing hebben we gemerkt dat onze oven defect is.We hebben dit dezelfde dag reeds gemeld aan Unit-T. Aangezien hier geen reactie op kwam hebben we deze mail op 26/02/2024 doorgestuurd naar Unit-T, alsook naar info@fluvius.be.Op geen van onze mails kwam enige reactie, noch van Unit-T, noch van Fluvius. Op 8 maart 2024 hebben we nogmaals via klachtencommissie@fluvius.be onze klacht doorgegeven.Bij deze de vraag tot het bekomen van een schadevergoeding.

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: N. H.

25/03/2024

Dag mevrouw Heymans,Ik heb uw klacht goed ontvangen.Na onderzoek kan ik u hierover het volgende meedelen.Ik heb uw mail op 07/03 inderdaad goed ontvangen. Ik heb hiervoor, op 08/03, een klacht opgemaakt voor onze dienst Burgerlijke Aansprakelijkheid.Normaal zou u de ontvangstbevestiging in bijlage moeten ontvangen hebben.Zij zullen uw klacht analyseren en u verder op de hoogte houden.Hopend u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform